Wat is er nieuw

Guppen bij Zebra Danio's?

Eviover

Member
Lid geworden
3 januari 2014
Hoihoi,

Ik heb een nieuw aquarium (60x30x40 (Lxbxh)).
Op het moment heb ik daar een paar slaketende slakken, 2 luipaard danio's, 4 Zebra danio's en een stuk of 10 cordy venezuelas (?) inzitten.

Ik wil er graag meer vissen indoen omdat het er nu nogal leeg uitziet en vroeg mij af of hier guppen bij in kunnen,en zo ja, hoeveel.

Ook vroeg ik mij af of/wat voor algeneter hier bij zou kunnen.

Groetjes

je kan wel een stuk of 2-3 guppen erbij doen maar let op danio`s proberen nog wel eens de guppen aan te vallen!

succes vislover123

Okey,

Dan ga ik dat proberen. Zou het dan handig zijn om 1 man en 2 vrouwen te doen of alleen maar vrouwen?

Groetjes

als je babys wil zou ik er een man bij doen maar zo niet echt niet doen.
ze kunnen van 1 x paren al rond de 30 jonge werpen!

Jou bak is veelste klein voor Zebra en Luipaard danio's. Ze houden van zwemmen een sterke stroming en 16-22 graden. De minimale bakmaat is toch wel een meter.

Ook geen geschikte Combinatie met Guppen.

O, ik las op zo'n site dat ze hier prima inpassen.
Aan hun gedrag zie ik ook niet echt tekens van ontevredenheid?

Er is ook een site waarop staat dat roken gezond is. (Ik kan je die site zo linken als je zou willen.) Ook zijn de inzichten de afgelopen jaren wat betreft deze vis veranderd.

Neem maar van mij aanen sterk estroming,een lang aquaroim en koel water en je vissen hebben het veel meer naar hun zin.Ze worden ook mooier met een groenige rug en staalblauwe strepen.

O oke,
Dan ga ik kijken wat ik daaraan kan veranderen. Bedankt voor het advies.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan