Guppen mee in vliegtuig?


P

Platy's2

Guest
Hoi,

ik ga volgend jaar naar Curacao.
Daar hebben ze in de regentonnen van die mooie gupjes zitten.
Dat doen ze tegen de muggen.

Maar kan ik die ook mee nemen in het vliegtuig?
Want ik vind ze echt heel mooi.
 
Nee,denk niet dat ze dat toestaan.
En ,hoe had je dat gedacht? plastic zakje, met water? in je zak?
Doe maar niet, hier hebben ze die ook.
 
Ja ,ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten doen.
Maar ik dacht van, je weet maar nooit.
 
Het kan alleen met bepaalde papieren, ben ik bang. En vloeistof meenemen in het vliegtuig is al zo goed als taboe, om de bekende redenen..
 
In een koelbox in bagage ruim. Kan best. Van tevoren wel even aangeven bij je maatschappij.
 
Jacobus zei:
Het kan alleen met bepaalde papieren, ben ik bang. En vloeistof meenemen in het vliegtuig is al zo goed als taboe, om de bekende redenen..
Wat voor bekende reden dan? bij mij onbekend.. ;)
 
Inuz zei:
Jacobus zei:
Het kan alleen met bepaalde papieren, ben ik bang. En vloeistof meenemen in het vliegtuig is al zo goed als taboe, om de bekende redenen..
Wat voor bekende reden dan? bij mij onbekend.. ;)

Als je water met gist en suiker in een fles doet (1week van te voren), met een elektrische ontsteking op afstand, je neemt dat mee in een vliegtuig en ontsteekt het, dan heb je een grote brand ;)

Maar een simpel voorbeeldje met water suiker en gist.

Ik denk dat Jacobus zoiets bedoelt.
 
Oh :) Leuk! :6 hehehe

Lijkt me dat daar ook wel uitzonderingen in zijn.
Ken ook wel mensen die flesjes moedermelk mee nemen in het vliegtuig, is ook vloeistof.
 
Seabait zei:
Nee dat is poeder en dat maken de stewardessen voor je klaar in het vliegtuig! ;)
Met sommige poeders kan je meteen een paar jaar de gevangenis in als je dat meeneemt in het vliegtuig. ;)
 
Seabait zei:
Nee dat is poeder en dat maken de stewardessen voor je klaar in het vliegtuig! ;)
Nou ik heb het over moedermelk en dat maken ze niet in poedervorm ;) dat is vloeibaar, tenzij het bevroren is :p
Sommige kindjes drinken niet bij mama maar krijgen wel de melk, in een flesje.

Whaha moet ook wel om jullie lachen.
Van een vraag over guppies in het vliegtuig, naar baby's voeren met vreemde poedertjes ;)
 
Inuz zei:
Seabait zei:
Nee dat is poeder en dat maken de stewardessen voor je klaar in het vliegtuig! ;)
Nou ik heb het over moedermelk en dat maken ze niet in poedervorm ;) dat is vloeibaar, tenzij het bevroren is :p
Sommige kindjes drinken niet bij mama maar krijgen wel de melk, in een flesje.

Whaha moet ook wel om jullie lachen.
Van een vraag over guppies in het vliegtuig, naar baby's voeren met vreemde poedertjes ;)

Nu dat ik je ene reactie nog een keer goed lees zie ik dat je het idd over moedermelk had en niet over poedermelk... :oops:

Verder geef ik geen reactie over moedermelk anders gaan mensaen weer rare dingen van me denken... :rolleyes: ;)
 
flesjes melk zie ik idd ook geregeld, dus als terrorist neem een baby mee... ;)
Denk dat de guppen in het ruim bevriezen....
 
Gelukkig hebben ze klimaatcontrole in het ruim want zal anders voor een hoop andere bagage ook niet best zijn als dat tijdens de reis in de vrieskou moet doorbrengen...
 
Ik heb een keer een hond meegenomen uit Turkije en was eerst wat problematisch omdat het ruim niet was voorverwarmd.... maar mocht uiteindelijk in z'n kratje op schoot. Dus vandaar.... het ruim wordt dus schijnbaar wel erg koud....
 
Zoals je al aangeeft gaan dieren normaal in het ruim en verwarmen ze dat want zal anders te koud worden maar ze laten de boel daar gewoonlijk echt niet bevriezen hoor.
Is echt een uitzondering wat je zegt want als er mensen bezwaar hadden gemaakt tegen je hond in de cabine hadden ze je daar moeten achterlaten of toch het hondje in het ruim gedaan.


Ook nog ff ontopic,ts ik zou gewoon hier voor mooie guppen kijken hoor! ;)
 
gelukkig zat ik naast mijn eigen familie en was de hond rustig, en iedereen leefde juist erg mee! Hond zag er niet uit onder de schurft en werd daar behoorlijk mishandelt... idd geluk gehad. En ook geen controle bij de douane op schiphol....

En helemaal mee eens, hier zijn ook genoeg mooie guppen te krijgen.... dus zou geen moeite doen :)
 
Oke, wel jammer.�
Want het zou bij mij behoorlijk gaan kriebelen als ik wat gupjes tegen kom in zo�n ton.
Ik zat al te denken, kan ik niet een babygupje in mijn mond doen, maar dan zit ie de hele reis in mijn mond, en dat is wel heel zielig.
 
en voor jou ook, heel de reis je mond dichthouden en niet slikken, op het vliegveld er al in.
ook al het slijm wat je normaal weg slikt, kan niet, dus komt bij de vis...

nee, dat overleefd het guppie niet....

kijk gewoon in nederland!

edit:
slik je zometeen de gup per ongeluk door! :oops:
 
nick_vis zei:
en voor jou ook, heel de reis je mond dichthouden en niet slikken, op het vliegveld er al in.
ook al het slijm wat je normaal weg slikt, kan niet, dus komt bij de vis...

nee, dat overleefd het guppie niet....

kijk gewoon in nederland!

edit:
slik je zometeen de gup per ongeluk door! :oops:

Vliegtuig in een luchtzak, boef, hap slik.
Inderdaad mr Bean.
 
Ik kreeg gister wat foto's toegestuurd van mijn tante van prachtige guppen!
Ik zal ze binnenkort wel plaatsen.
 
En wat denk je van het speeksel in je mond.... denk niet dat gup daar blij van wordt....
 
wat ik al zei ;)

of even er uit, slikken, slokje nieuw water en de gup er weer in :p

en dat visje gaat natuurlijk lekker poepen :D
 
Hier wat foto's van een prachtig mannetje, als iemand de kleur weet? Zeg het maar.

gvjWHHbGlWdugW-sobJWsatx4fhnJ7Lo.jpeg

gvjWHHbGlWdugW-sobJWsatx4fhnJ7Lo.jpeg



gvjWHHbGlWdugW-sobJWsatx4fhnJ7Lo.jpeg
 
Weet je het zeker?
Ik vind de kleur namelijk zo anders dan gewoon een Endler.
 
Ik zeg net als bolletjesslikkers: gup in condoompje met water, doorslikken en in nl weer uitpoepen :wink:
 

Terug
Bovenaan