Wat is er nieuw

guppen tropische of granulaat voeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter guppie100
  • Startdatum Startdatum
G

guppie100

Guest
hoi ik heb een neontetra en een platy en guppen maakt het echt uit wat voor voer ze krijgen in de titel of kunnen ze het alle maal eten :S

Guppen hebben dacht ik ook zeker groenvoer nodig en de Platy s ook. In welke vorm zal denk ik dan niet zo van belang zijn zolang ze het maar eten kunnen.

Ik zou afwisselen met droogvoer, groenvoer en levend voer.

Dus alles kan ik geven granulaat en guppen voer en tropische voer

Platy's kan je voeren met guppen voer
Guppen ook met guppen voer (die moeten vooral groenvoer hebben)
Tetras met tropisch voer,
Mijn ervaring is meestal dat de platy's en de guppen eerder bij het voer zijn dat tetras, ik geef dus eerst gup voer en als ik weet dat de platy's /guppen voer hebben gehad doe ik er nog tropisch voer bij voor de tetras.

Maar af en toe eens levend voer wordt ook wel geaccepteerd, h� 😉

ja weet ik en granulaat dan

spirulina zit toch ook in kreeften voer

Je kan ook gewoon spirulina tabletten bestellen, geeft je visjes ook een hele felle kleur, echt de moeite waard.

Ik heb in mijn vorig bericht een filmpje gezet van spirulina tabletten, dus je kan het altijd een bekijken.

maar hoe duur is dat tablet

hey die ken ik die webshop

die webshop is van ludger lol

Even het antwoord dat je me vroeg in de PB:

Wat is het verschil tussen poeder en tabletten?

Poeder is dat je kan strooien,zoals vlokvoer, en een tablet is gewoon een tabletje.

Poeder is bijvoorbeeld uitermate geschikt voor jongbroed.

POEDER

TABLETTEN

Bertus had je ook al de link van de webshop gegeven, maar hier in ieder geval al de productjes voor je opgezocht.

Je kan natuurlijk de producten ook kopen in een grotere verpakking.

tablet is wel duurder

Nee,hoor, poeder is duurder.

Poeder: �3,99

Tablet: �3,49

Als je het wilt vergelijken qua prijs, het verschil is bijna niets.

o oke

Omschrijving

Beoordelingen (0)

Spirulina Poeder is visvoer in poedervorm, het is perfecte voeding voor jongbroed. Het visvoer is zeer eiwitrijk en bevat veel b�ta-caroteen, dit zorgt voor intensievere kleuren van uw vissen en zorgt voor een betere weerstand. Het bevat ook heel veel vitaminen B.

Inhoud: 100ml

Gewicht: 60gram

Analyse: Ruw eiwit 65,0% - Vet 6% - Mineralen 8% - Beta Caroteen 2800mg/kg
Dit doe ik 2 theelepeltjes door het geblenderde groente ,voor de vissen.

Die massa giet ik in bakjes, en laat dat snel drogen.
285894_0_82_dsc_0029.jpg

daar maak ik stroken van.

bedoel je dat poeder beter is

maar heeft Spirulina echt iets te maken met mooie kleuren en heeft dat spul nog meer werkingen of niet

Nee, jij hebt daar niets aan.
Heeft niets met kleuren te maken.
Jij moet spirulinatabletten nemen.

Bertus zei:
oke is goed

maar spirulina heeft dat nog meer werkingen of niet

Of spirulina nog meer werkingen heeft weet ik zo niet. Het is in ieder geval erg goed groenvoer.
Ik geef de slakken/garnalen/vissen hier spirulina tabletten en daar eten ze altijd met plezier van. Er bestaan ook spirulinavlokken, dat is misschien iets makkelijker als je de vissen gericht wil voeren. En zoals al eerder gezegd, je kunt ook naar guppyvoeders kijken.

Bertus zei:

In het filmpje zeggen ze ook dat spirulina bijdraagt aan de kleur van de vissen.

Letterlijk uit het filmpje: "Spirulina draagt ook bij aan de kleuring van de vissen".

Weet nu wel niet of dat realy is of niet, je moet nu ook niet altijd alles direct geloven wat op het internet staat.

Als het daar staat,neem je dat aan. klaar.

je hebt ook van die voer potten met mooie kleur is dat ook goed

tetra color bijvoorbeeld he

Tropica Flakes. .

jep

guppie100 zei:
tetra color bijvoorbeeld he

Voor planteneters niet dat color voer kopen, wel bv Tetra Pro Algae (topvoer vind ik zelf, Tetra Pro Vegetable is hetzelfde), JBL Novo Guppy, Tetra Guppy, Sera Granugreen, JBL Novo Malawi, Voervoorvis.nl Spirulina vlokvoer of Spirulina Granulaat.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan