Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het is een man en hij heeft volgens mij buikwaterzucht. Zijn schubben staan uit, zag ik op de foto, dus ik heb hem even in een apart bakje gezet. Nu zie ik het heel duidelijk. Hij ligt nu in water met kruidnagelolie.
hij is de een na laatste gup van mijn eerste lichting guppen, die allemaal van ammoniak- en nitrietpiek te lijden hebben gehad. Ik neem aan dat dit een laat gevolg is, want mijn waterwaardes zijn tegenwoordig goed.
Bedankt voor de snelle interesse.
ja, is al gebeurd. Ik las dat buikwaterzucht heel pijnlijk is voor de vis en vrijwel niet te behandelen.Ik heb tot nu toe geen enkele zieke gup kunnen redden, en ik wilde dit guppie niet nodeloos lang laten lijden.
Dat is zeer mooi van je. Gisteren ook nog een betta gezien met buikwaterzucht. Die had het zo erg dat je haast niet meer kon herkennen dat het een betta was.
Dit was de juiste oplossing; helaas.
Dat is zeer mooi van je. Gisteren ook nog een betta gezien met buikwaterzucht. Die had het zo erg dat je haast niet meer kon herkennen dat het een betta was.
Dit was de juiste oplossing; helaas.