Topicstarter
Topicstarter
Kissiefur
Guest
Maar om dit te krijgen zit je met heel veel aquariums. Ik zie 4 verschillende vissen dus zeker 8 aquariums
Allemaal verschillende guppen, met veel geduld en liefde op zuiverheid gekweekt
Allemaal stuk voor stuk peperduur en dat mag, ook vanwege de aandacht en investering die er in gestoken wordt
Dit en van alles en nog wat door elkaar heen laten broeden is in mijn ogen vloeken in de kerk met de megafoon op 10
Als je een supriese wilt moet je zo'n chocolade ei kopen bij de super
De vervloeking voor de gup is dat het een veel te makkelijke vis is, en ik meen het als ik zeg, 'waren ze dat nou maar niet'
Een gup is een prachtige vis die net zoveel waarde hecht aan een kwalitatieve leefomgeving als een maanvis of een antennebaarsje enz.
Alleen al daarom zouden die gedrochten als bijvoorbeeld Bio Orbs en Nano Cubes bij de wet verboden moeten worden, of alleen gebruikt moeten worden om plantjes of garnalen in te kweken
Een aquarium onderhouden is een prestatie
geen tijdverdrijf
*Edit
Ik denk dat de meesten van u toch op hoogte zijn van waar het overschot van al die gratis guppen naar toe gaat ?
Juist ja,... Vis en Schildpadden voer, verkocht per kilo
En daar heb ik en geen ruimte voor en in vind dat niet mooi
IK BEN GEEN KWEKER en ik verkoop me vissen niet ik kan ze kwijt bij me kennis en als een vis zo kort leeft als men hier zegt dan lost het overschot probleem zich vanzelf op
Mijn vissen worden dus gern schildpadden voer, wat een ander er mee doet moet een ander weten