Jaime
Active member
- Lid geworden
- 29 januari 2024
- Leeftijd
- 21
Komt door het houtVindt de bak ook niet echt helder dus ook ik vraag me af heb je iets aan de bodem of het filter gedaan en hoelang draait deze bak al?
Ik heb filter boven water gezet zodat er meer stroming op zit en dit heeft geholpenZeer waarschijnlijk gaan de guppen goed reageren op 80% waterwissels. Daarna is het wel onderzoeken wat de oorzaak is.
Wat zijn de waterwaarden van nitriet en ammoniak?
Heb je iets aan je filter gedaan? (schoongemaakt ofzo)
Hoe lang draait je bak al?
Ondertussen tot er meer antwoorden zijn zou ik een dagelijks een ww van 80% doen en eens kijken of dat helpt. Het kan iig geen kwaad, wat de oorzaak ook is.
Zeer waarschijnlijk gaan de guppen goed reageren op 80% waterwissels. Daarna is het wel onderzoeken wat de oorzaak is.
Hoi @Jaime - Jaime.@Jaime Ik denk dat het lastig wordt voor mensen om je te helpen op deze manier. Je beantwoordt de berichten amper.![]()
Vraag je dat nou aan mij? Ik gaf alleen een samenvatting van hierboven.😉Wat zou het hout dan kunnen afgeven aan stoffen?
Haha, ja ik ben blond hoorVraag je dat nou aan mij? Ik gaf alleen een samenvatting van hierboven.😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.