Wat is er nieuw

Guppy aquarium van Roy1986,

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roy1986
  • Startdatum Startdatum
R

Roy1986

Guest
sinds kort begonnen met een guppy aquarium. Dit is een 96L bak. Mijn vriendin wou guppen en ik had deze bak nog over. Ik houd mijn hart wil vast met het aantal jongen wat ze gaan krijgen.

DSC_0534.JPG
DSC_0543.JPG

Dit is mijn baby guppen opvang. Er zitten een stuk of 12 in. Ze zijn een week oud. Vanaf de volgende worp haal ik ze niet meer uit de grote bak. Dit bakje is 20L

DSC_0535.JPG
DSC_0544.JPG

Succes, kan hard gaan... Heb er na 6 weken een stuk of 12 jongen rond zwemmen... Weet nog niet wat ik mee moet doen... Hopen dat de LFS ze aanneemt.

Zat te denken om ze misschien als levend voer aan te bieden aan mijn sluiers maar weet niet of die snel genoeg om ze te vangen.

De kleintjes zijn rap... De Molly's bij mij deden ooit een poging, maar zijn er nu te lui voor...

Ik denk niet dat die sluiers er veel te pakken zullen krijgen. Misschien kun je overwegen om een harem Rhinogobius wui bij de volwassen guppen te zetten. Die lusten er wel een paar van die kleintjes en dan heb je die opvangbak ook niet per se nodig. Als je nou een paar mooie foto's van dit leuke visje zoekt op internet is je vriendin vast snel overtuigd.

Ik heb dat in mijn guppenbakje ook overwogen. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen alle vrouwtjes weg te doen want het liep echt de spuigaten uit met al die jonkies...

Zal het eens voorzichtig ten sprake brengen. Je weet hoe vrouwen zijn als het om jonkies gaat. Haha

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan