Hallo allemaal,


S

Selma1985

Guest
Ik ben Selma en ik heb al enkele jaren aquariums. Begonnen met 25lt naar nu 112lt.
In het begin met alleen een pompje en vissen, tot nu met tropische bewoners in allerlei soorten en maten.
7 jaar geleden begonnen met guppen, glasmeervalletjes, modderkruipers en een algeneter.
Nu heb ik nog 1 gup over (die is vast geen 7jaar oud maar je weet het niet ) 1 glasmeerval, 1 moderkruiper en de algeneter. Nu heb ik het bestand met de jaren natuurlijk wel aangevuld. Toen ik van 25 naar 60 ging zijn er cherrybarbeeltjes bijgekomen en een dwerg kogelvisje, want ik wilde graag een Indische bak (nog steeds mn streven) Je raad het al, de kogelvis vrat al mn guppen aan, ik was gewaarschuwd Toen mochten de kids kiezen en kwamen fantoomzalmen bij. Ons kogelvisje overleed (5geworden)en kwamen er roodkopzalmen bij want die waren zooo mooi (weg Indische bak ) Dus ik dacht, ik wil nu eindelijk voor mn botias gaan, ik neem een grotere bak. Met echte beplanting (Botje sloopte alles) en garnaaltjes ( at ie allemaal op) Zo gezegd zo gedaan, alleen heb ik nu i.p.v. botias dwergklauw kikkers (tip, neem je kids niet mee naar de kweker ) omdat ik nog steeds ruzie maak met mn Ph.
Momenteel zit er in :
Glas meerval, kryptopterus bicirrhis 7x
Cherrybarbeel, puntius titteya 6x
Roodkopzalmen, hemigrammus 6x
Fantoomzalmen, Hyphessobrycon megalopterus, 6x
Bijtjes, b rachygobius xanthozonus 6x
Otto’s, Otocinclus 4x
Dwergklauw kikkers, Hymenochirus boettgeri 2x
Labeo, ik weet de Latijnse naam niet want het is een albino met rode vinnen
Algeneter, ancistrus dolichopterus ,genaamd Monster al vanaf het begin bij ons
Modderkruiper, Pangio kuhlii, genaamd Mol al vanaf het begin bij ons
Handje vol met Japonica’s
 
Welkom Selma.
 
Welkom! :)

Labeo, ik weet de Latijnse naam niet want het is een albino met rode vinnen
Zal waarschijnlijk de Epalzeorhynchos frenatum zijn.
 

Bijlagen

  • 92531D6A-7AB2-4051-A8C4-564CEFB2EB84.jpeg
    92531D6A-7AB2-4051-A8C4-564CEFB2EB84.jpeg
    37.8 KB · Weergaven: 76

Terug
Bovenaan