Het lijkt iid op Eleocharis acicularis, maar blijft lastig te zeggen.Die grasachtige kleintjes vooraan denk ik dat dat Eleocharis acicularis is. (@benvo @Cornelius ?)
ohoh.....sterkte bij de onderhandelingen. Ga je in staking als het niet lukt?De vissen die nu heb kunnen bij elkaar, het is niet de perfecte combinatie maar het gaat al 5-6 weken goed zo eigenlijk, op 23 graden lijken ze allemaal comfortabel en ze vallen elkaar niet aan ofzo, het is overigens wel dat de guppy's één enkele platy regelmatig lastigvallen terwijl die 2 soorten juist wel bij elkaar zouden moeten kunnen. Die maanvissen erbij was overigens sarcastisch bedoeld omdat degene die dat verteld heeft bedoelde dat deze de sluierstaarten zouden gaan lastigvallen en ik er dan op die manier vanaf kon komen 😉 Effin, de speciaalzaak heeft ook aangeboden de sluiers aan te nemen hoor als ik ze echt kwijt wil, maar ga maar eens met 3 dochters onderhandelen hier 😎 als enige man in huis.
Een man maakt tegen 3 dochters weinig kans denk ik😱😱ohoh.....sterkte bij de onderhandelingen. Ga je in staking als het niet lukt?
Bloemetje is wel weinig hoor. Dat wordt eerder een middag de creditcard meegeven om te winkelen.....Een man maakt tegen 3 dochters weinig kans denk ik😱😱
Maar je kan er iets tegenover stellen natuurlijk zoals iets leuks of een mooi bloemetje😉
Potjandorie nu lijk je Jessica wel🤣🤣Bloemetje is wel weinig hoor. Dat wordt eerder een middag de creditcard meegeven om te winkelen.....
Zou hier eventueel kunnen:Wellicht kun je inderdaad een foto album starten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.