Hallo beste forum leden


D

dwegkogelvjis

Guest
Hallo,

Ik ben een nieuw lid hier, en ik ben opzoek naar DE beste aquariumwinkel van Nederland,
Ik heb namelijk een cadeau aangeboden gekregen om de beste uit te zoeken in Nederland, en daaruit uit te zoeken wat ik wil voor mijn verjaardag van familie.

Nu luid de vraag beste forum leden, waar zijn jullie tevreden over de variatie in aanbod, hobby en vakkennis van en deskundige en goed advies op maat. Vriendelijk personeel en natuurlijk de gezondheid van de visjes, het formaat van de winkel maakt niet zo veel uit. het gaat hier om kwaliteit en niet om kwantiteit.

Graag hoor ik van de leden van dit forum.

Ik ben van mening dat hier prachtige resultaten uit kunnen komen.


Met vriendelijke groet,

dwergkogelvjis.
 
Welkom,
DE, beste zaak is niet aan te geven, maar er zijn wel veel goede, alle vragen kan je hier in het forum kwijt, dus om te beginnen waar ben je naar op zoek, dus de maten van de bak, en in welke regio woon je?, tot hoeverre heb je je ingelezen om je fantasie waar te maken?
 
Wat versta je onder de beste winkel?
 
Hallo,

Ik ben een nieuw lid hier, en ik ben opzoek naar DE beste aquariumwinkel van Nederland,
Ik heb namelijk een cadeau aangeboden gekregen om de beste uit te zoeken in Nederland, en daaruit uit te zoeken wat ik wil voor mijn verjaardag van familie.

Nu luid de vraag beste forum leden, waar zijn jullie tevreden over de variatie in aanbod, hobby en vakkennis van en deskundige en goed advies op maat. Vriendelijk personeel en natuurlijk de gezondheid van de visjes, het formaat van de winkel maakt niet zo veel uit. het gaat hier om kwaliteit en niet om kwantiteit.

Graag hoor ik van de leden van dit forum.

Ik ben van mening dat hier prachtige resultaten uit kunnen komen.


Met vriendelijke groet,

dwergkogelvjis.
Waar ben je nou werkelijk naar op zoek?
Als jij in Amsterdam woont . ga je niet naar Limburg.

Je verhaal rammelt aan alle kanten.
 
Hallo,

Ik ben een nieuw lid hier, en ik ben opzoek naar DE beste aquariumwinkel van Nederland,
Ik heb namelijk een cadeau aangeboden gekregen om de beste uit te zoeken in Nederland, en daaruit uit te zoeken wat ik wil voor mijn verjaardag van familie.

Nu luid de vraag beste forum leden, waar zijn jullie tevreden over de variatie in aanbod, hobby en vakkennis van en deskundige en goed advies op maat. Vriendelijk personeel en natuurlijk de gezondheid van de visjes, het formaat van de winkel maakt niet zo veel uit. het gaat hier om kwaliteit en niet om kwantiteit.

Graag hoor ik van de leden van dit forum.

Ik ben van mening dat hier prachtige resultaten uit kunnen komen.


Met vriendelijke groet,

dwergkogelvjis.
Op deze site onder het kopje Aquariumspeciaalzaken en webwinkels staan in ieder geval al wel een groot aantal reviews van bedrijven her en der in Nederland en bij onze Belgische vrienden.
 
Hallo,

Ik ben een nieuw lid hier, en ik ben opzoek naar DE beste aquariumwinkel van Nederland,
Ik heb namelijk een cadeau aangeboden gekregen om de beste uit te zoeken in Nederland, en daaruit uit te zoeken wat ik wil voor mijn verjaardag van familie.

Nu luid de vraag beste forum leden, waar zijn jullie tevreden over de variatie in aanbod, hobby en vakkennis van en deskundige en goed advies op maat. Vriendelijk personeel en natuurlijk de gezondheid van de visjes, het formaat van de winkel maakt niet zo veel uit. het gaat hier om kwaliteit en niet om kwantiteit.

Graag hoor ik van de leden van dit forum.

Ik ben van mening dat hier prachtige resultaten uit kunnen komen.


Met vriendelijke groet,

dwergkogelvjis.

Kijk hier alvast eens:

https://aquaforum.nl/forums/aquariumspeciaalzaken-en-webwinkels.28/
 
Waar ben je nou werkelijk naar op zoek?
Als jij in Amsterdam woont . ga je niet naar Limburg.

Je verhaal rammelt aan alle kanten.

Bertus, een vriendelijke tip zo af en toe kan geen kwaad toch?
259201-23be46d707b76f57f21589f4709a6463.jpg
 
Hoezo? Vind je het dan geen vreemd verhaal? Nou, ik wel.
 
Hoezo? Vind je het dan geen vreemd verhaal? Nou, ik wel.
Niet vreemd dat een nieuwe aquarium beginner info loopt op te doen en dan hier komt voor het hoe of wat, wist hij al een hele hoop waren zijn vragen gerichter geweest, dus vreemd?, nee.
 
Ik kan Bertus geen ongelijk geven in dezen.
Toen ik het las dacht ik ook: Hmmm. Oke, en wanneer komt nu het zinnetje: "Ik vind namelijk De Vrolijke Gup in Bloemkoolstronkeradeel een hele goede winkel. Wat vinden jullie?"
En die winkel is dan van hem, uiteraard.

Dit soort verkapte reclames kom je onnoemelijk veel tegen op fora.

Maar, het moet gezegd, dat doet TS niet.
Desondanks kan ik niet ontkennen dat mijn nekhaartjes ook overeind kwamen.
 
Ik kan Bertus geen ongelijk geven in dezen.
Toen ik het las dacht ik ook: Hmmm. Oke, en wanneer komt nu het zinnetje: "Ik vind namelijk De Vrolijke Gup in Bloemkoolstronkeradeel een hele goede winkel. Wat vinden jullie?"
En die winkel is dan van hem, uiteraard.

Dit soort verkapte reclames kom je onnoemelijk veel tegen op fora.

Maar, het moet gezegd, dat doet TS niet.
Desondanks kan ik niet ontkennen dat mijn nekhaartjes ook overeind kwamen.
Misschien moeten we als principe hanteren dat iedereen hier met de beste bedoelingen bezig is. Totdat het tegendeel blijkt wil ik daar in ieder geval van uitgaan.
 
Na Ton ik geef jou gelijk maar Bertus ook wel. Het kan 2 kanten op met zijn verhaal.

Of hij heeft indd een cadeau krijgt en de beste winkel wilt. Met andere woorden, waar goede gezonde vissen zijn.

Of hij wilt met dit vragen of zijn bedrijf bekend staat en zo ja hoe bekend is het en hoe staat het opgeschreven.

Maar ja ach wrm zou je het dan doen zou je doen..


Ik kan beide geen gelijk of ongelijk geven hierin.
 

Terug
Bovenaan