Wat is er nieuw

Hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blossomgirl
  • Startdatum Startdatum
B

Blossomgirl

Guest
Hoi,

ik ben Debbie. Ik ben kleuterjuf en moeder. In september heb ik net als mijn 2 collega’s besloten om een aquarium in de klas te zetten voor de kinderen. Dat is een enorm succes geweest, en was ook de aanleiding om een aquarium thuis te overwegen. Dat hebben wij inmiddels. Alleen die 2e is veel meer onderzoek en informatie winnen vooraf gegaan, en nu weet ik dat mijn aquarium in de klas wel heel klein is, en zeker te klein voor de 2 sluierstaartjes die erin zitten. Ik wil Nu dus een iets groter aquarium, en kleinere vissen. Maar dan moet Blub en Blib verhuizen, en dat wil ik op een verantwoorde manier doen, dus heb ik me hier ingeschreven in de hoop dat ik hier iemand kan vinden die ze een betere plek kan bieden.

groetjes
Debbie

Ja dat is denk ik kindeigen en als ze dat niet is aangeleerd dan zul je snel zien dat ze of met de vingers aan het glas komen of erop tikken. Dat heb ik ook vaak gezien als mn dochtertje een vriendinnetje meenam.
De deegroller heeft zeker bijgedragen hier aan brave kids 😀 😀 😉

Ja dat is denk ik kindeigen en als ze dat niet is aangeleerd dan zul je snel zien dat ze of met de vingers aan het glas komen of erop tikken. Dat heb ik ook vaak gezien als mn dochtertje een vriendinnetje meenam.
Mijn man heeft een mooi jeugdverhaal:
Lieptie met zijn broertje in de stad en toen gooide zijn broertje een bonk (zo'n grote knikker) naar zijn hoofd, dus hij bukt en de bonk gaat dwars door een winkelruit, reageert broerlief heel laconiek: ja hadtie niet moeten bukken 😀
Nouja zoiets zie ik dus voor me als jij over deegrollers begint 😀

Hoi,

ik ben Debbie. Ik ben kleuterjuf en moeder. In september heb ik net als mijn 2 collega’s besloten om een aquarium in de klas te zetten voor de kinderen. Dat is een enorm succes geweest, en was ook de aanleiding om een aquarium thuis te overwegen. Dat hebben wij inmiddels. Alleen die 2e is veel meer onderzoek en informatie winnen vooraf gegaan, en nu weet ik dat mijn aquarium in de klas wel heel klein is, en zeker te klein voor de 2 sluierstaartjes die erin zitten. Ik wil Nu dus een iets groter aquarium, en kleinere vissen. Maar dan moet Blub en Blib verhuizen, en dat wil ik op een verantwoorde manier doen, dus heb ik me hier ingeschreven in de hoop dat ik hier iemand kan vinden die ze een betere plek kan bieden.

groetjes
Debbie

Welkom Debbie en alvast succes gewenst!

Onze kleinkinderen waren gisteren bij ons. Hun eerste gang is ook altijd naar het aquarium. Inderdaad wordt er getikt en zitten er vingers op mijn bak. Maar ze vinden het zo leuk en van de weeromstuit vindt opa het nog leuker!

Van harte welkom op dit prachtige forum Debbie! :petjeaf:
Wat een wijs besluit om je hier in te schrijven en op die manier meer informatie in te winnen. Goed dat jullie dit op school doen en kinderen hier over proberen te leren, fijn dat je zelf het goede voorbeeld geeft en de vissen de deur uit doet. Jullie zijn niet de eerst die hier tegenaan lopen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan