Hallo


StefanJ

Member
Lid geworden
24 november 2021
Berichten
17
Leeftijd
39
hHallo


Ik ben Stefan, volledig nieuw in de aquarium wereld.

Na het kopen van een biorb 30l ben ik mij gaan inlezen....... Ik vraag mij af of ik hier goed aan gedaan heb. Er staan wat planten in, een ornament maar nog geen leven. Mijn gevoel zei dat ik daarmee moest wachten. Dat klopt ook wel als ik dit allemaal lees.
 
Welkom!

Een biorb is leuk voor een plantje als decoratie, maar totaal niet voor vissen .
Beter voor iets anders kijken, als.je echt vissen wilt :)
Er is hier voldoende informatie te vinden over wat wel en niet kan.
 


Welkom, voortschrijdend inzicht heet dat
Haha helaas wel, positief hieraan is dat het nog niet te laat is. Ik pas mijn plan gewoon aan.mocht het bevallen kan ik altijd nog uitwijken naar een "echt" aquarium
 
Vandaag heb ik een 80cm aquarium overgenomen,ik ben nu wel een beetje klaar met het geklieder door dat fijne onderhoudsluikje. Gelukkig is vrouwlief helemaal verknocht geraakt aan onze dwerg kreeften.
Zaterdag haal ik hem op en na de kerst begin ik het op te starten.nu alvast wat plannen maken.
 
Welkom op het AF en veel plezier met je nieuwe aquarium. Als je wilt kan je hier een apart topic voor aanmaken onder de rubriek foto-album, dan heb je een leuk naslagwerk.

Gr. Ed
 
Welkom!

Een biorb is leuk voor een plantje als decoratie, maar totaal niet voor vissen .
Beter voor iets anders kijken, als.je echt vissen wilt :)
Er is hier voldoende informatie te vinden over wat wel en niet kan.
Joh dat ding is 30 liter staat er. Precies genoeg voor een discus lees ik steeds.
 
Joh dat ding is 30 liter staat er. Precies genoeg voor een discus lees ik steeds.
In de praktijk moet je echt opletten wat voor schoonmaak magneet je koopt, voor je het weet is tie vol
 
Joh dat ding is 30 liter staat er. Precies genoeg voor een discus lees ik steeds.
Nouja met een beetje opvouwen krijg je hem er wel in. Of misschien eerst in de blender.
 

Terug
Bovenaan