Wat is er nieuw

Heeft rendo-shrimp een fysieke winkel?

evilcells

Well-known member
Lid geworden
15 november 2012
Hoi allemaal,

Heb ff een vraagje. Weten jullie misschien of Rendo-Schimp een fysieke winkel heeft? Ik wil namelijk wat garnalen aanschaffen die best wel prijzig zijn, dus wil ze eerst even bekijken voordat ik een bestelling plaats.

Groetjes,

Ik ben er vrij zeker van dat ze die niet hebben. Is trouwens ook wel een eind rijden.

www.rendo-shrimp.de/

Vertaal deze pagina
Zwerggarnelen u. Aquarienpflanzen g�nstig online kaufen direkt vom Spezialisten. RENDO-SHRIMP der Garnelen Shop aus Bremen in Deutschland.

Thanks voor de reply's.

@Bertus, ik heb al op de site gekeken en ze hebben wel een adres vermeld. Alleen weet ik niet of dit een afhaaladres is of een winkeladres. Ik heb hen een mail gestuurd een paar dagen geleden maar kreeg geen antwoord...

Uiteraard hebben ze een adres, alleen al voor post etc.
Houd er rekening mee dat contact met hen erg traag verloopt, dat is persoonlijke ervaring maar ook die van anderen.

Ik ben benieuwd naar hun antwoord, ik zie namelijk wel iets staan op internet over openingstijden maar op hun eigen site kan ik zo snel niets vinden over een fysieke winkel.

Ik heb mensen gehoord die daar eerst de garnalen wilden zien en die zaten in een ruimte achter. Alleen wilde het bedrijf hier niet aan meewerken.
Vraag mij niet waarom.
Ik heb verder erg goede ervaringen met Rendo alleen de mailing is wat traag.

Klopt, heb ook veel positieve reactie's zien langskomen.

Ik wacht wel ff af op hun antwoord.

Even nieuwsgierig: welke garnalen heb je je zinnen op gezet? 🙂

jessicapilon zei:

Zelfde verhaal hier. Is wel eens wat fout gegaan, maar dat is netjes opgelost. Dat duurt dan wel weer ruim 3 weken.

Mascha&Ivo zei:
Even nieuwsgierig: welke garnalen heb je je zinnen op gezet? 🙂

Ik wil zws PRLs hebben. Ik zit nu te twijfelen tussen de 'gewone' PRLs (waarschijnlijk van een onbekende kweker) en C-Sky PRLs.

Dit zijn ze inderdaad. Op foto's zien ze altijd prachtig uit maar in het echt kan t weleens tegenvallen.

Seabait zei:
http://www.shrimps-royal.com/c-1629560/prl-pure-red-line-garnalen-pure-red-line-shrimps/

Dat zijn mooie maar wel dure zeg. Aan zulke dure durf ik me niet te wagen hoor. Ik vind 2 euro voldoende hoor voor een garnaal.

jessicapilon zei:
Seabait zei:
http://www.shrimps-royal.com/c-1629560/prl-pure-red-line-garnalen-pure-red-line-shrimps/

Dat zijn mooie maar wel dure zeg. Aan zulke dure durf ik me niet te wagen hoor. Ik vind 2 euro voldoende hoor voor een garnaal.

Klopt, deze zijn ontzettend prijzig, maar wel exclusief. Daarom wil ik ze eerst even bekijken voordat ik ervoor betaal.

Ben trouwens al bij een andere kweker geweest voor PRLs, die verkoopt ze voor 9 euro per stuk. En eerlijk gezegd zien ze precies hetzelfde uit als de 'normale' crystal reds die je ook in een dierenwinkel tegenkomt.

homines zei:
jessicapilon zei:

Zelfde verhaal hier. Is wel eens wat fout gegaan, maar dat is netjes opgelost. Dat duurt dan wel weer ruim 3 weken.

Nou bij mij niet..🙁

Moet je echt geduldig zijn, en heel duidelijk in de mails. Gelijk foto's erbij bijvoorbeeld. Ik kreeg dan gewoon een kortingscode. Geduld, geduld...

Yilleke zei:
Www.theshrimpbar.com

Zit in hengelo ov en kweekt garnalen thuis. Ik weet niet of ze deze soort ook heeft maar het is het proberen altijd waard.

Bedankt voor de info! Ik ga de eigenares even mailen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan