Wat is er nieuw

Heerhugowaard (NL) - Aquariumworldonline

FlowLong

Well-known member
Lid geworden
18 januari 2021
Leeftijd
35
Vandaag even in de fysieke winkel wezen kijken. Bij entree een mooie showbak. Helaas boven de lichtkap een aantal kleine bakjes met betta's zwemmend in groene soep.
In meerdere bakken dode vissen aangetroffen. In het aquarium met Corydoras panda de hele school dood... Lijkt me toch niet al te ingewikkeld elke ochtend even snel langs de bakken lopen en er een blik in te werpen. Eens een dood visje kan over het hoofd gezien worden, maar een dode school valt wel flink op.

Ik kwam er voor Corydoras paleatus. De verkoper wees me naar een bakje met longfins. Ik ben daarin niet geinteresseerd en zei dat ik nog wel even rond wou kijken. Daarbij stuitte ik toch ineens op een normale vorm. Echter waren deze nog geen twee centimeter waardoor ik twijfelde of ik ze mee zou nemen. Ik besloot alsnog een schooltje mee te nemen. Terwijl de verkoper de visjes uitving keek ik nog even snel in de bak met longfins. Daartussen zwommen toch enkele normale vormen maar dan van 3 a 4 centimeter. Toen ik dit aan de verkoper vermeldde zei ze dat het toch allemaal longfins zijn maar dat de ene mooier is als de ander.. Ze zouden niet gemixt in de bakken zitten.. Ik ben er verder niet op in gegaan en heb een schooltje van de kleinere individuen meegenomen. Helaas blijkt nu bij thuiskomst in mijn schooltje ook een longfin te zitten. 🙄 Hoezo dan niet gemixt. Ik heb ze gemaild en ben ik afwachting van hun reactie.

Ze hebben overigens een spaaractie waarbij je een stempel krijgt bij elke 10 euro. Bij een volle spaarkaart (10 stempels) krijg je een blister met diepvriesvoer.

Hmmm ik ben hier 2x geweest waarvan 1x meg @Wandelendegarnaal. Wij hadden juist een goede indruk van de zaak.

Absoluut... totaal geen vreemde indruk gehad. Kwa doden vissen ja een paar. Maar dat kan altijd gebeuren

Bieden Corydoras Eques aan voor een prijs die niet kan, maar het zijn dan gewoon Corydoras Aeneus.

Hm, ik ben er nu diverse malen geweest tot grote tevredenheid. Zijn inmiddels heel erg uitgebreid. Ik kwam er al toen ze nog visjes in het schuurtje hadden en daarna boven op een slaapkamertje.

Inmiddels verhuist naar Heerhugowaard begrijp ik. Iemand al een keer geweest?

Ze zitten er net 1 week, nog niet geweest, maar hebben nog niet alles qua vis bv, van wat ik heb begrepen van hobbyisten die er wel al zijn geweest. Geef het even een aantal weken zodat de winkel weer goed kan indraaien in zijn geheel.

Ik ben vandaag zelf even langs geweest en kan niks anders zeggen dan dat ik het een aanwinst vind voor de regio.

Afgelopen zaterdag nog even langs geweest op hun nieuwe adres in Heerhugowaard. De zaak is er zeker op vooruit gegaan:DD
Mooie aparte afdeling met een hoop hardware, het deel met de vissen is nog volop in opbouw. Dat belooft nog wat!
Vriendelijk personeel en tevens een prima bakkie koffie gehad. Als je in de buurt bent is het zeker leuk om even langs te gaan👍

Ook in hhw prima
Kom er regelmatig.
Veel variatie aan vissen en voor accessoires en scape artikelen kun je daar ook los gaan.

Moet even aan gepast worden. Tegenwoordig is het heerhugowaard 😇

Gaan we doen hoor.

Bestaat deze winkel in Heerhugowaard nog? De website is weg iig?

Heeft dat niet hier mee te maken?
Dat ze ocean and lake aan het integreren zijn, website is niet zozeer weg maar mogelijk dat ze bezig zijn deze te ingreren en je nu het control panel van plesk ziet.

Ik denk dat ze met de websites bezig zijn, want de site van Ocean&Lake is een grote warboel.

Maar is de winkel wel open dan?

Zelfs op whatsapp staat permanent gesloten

Nee, weet evenveel als jullie momenteel.

Jullie kunnen altijd nog naar de winkel van zijn zoon in Enkhuizen gaan. Als je van serene rust houdt (er is er echt nooit een andere klant als ik er ben) dan is dat de ideale plek. 😉

Qua assortiment is het ongeveer hetzelfde wat zijn vader had, toen die nog een winkel in Enkhuizen had. In de zaak in Heerhugowaard ben ik nooit geweest.

Misschien weet @Ed Tensen dit?
Op google lees ik tijdelijk gesloten namelijk.
Deze hebben toch Ocean And Lake overgenomen ? De oude winkel is gesloten en ze gaan verder in Renswoude.

Deze hebben toch Ocean And Lake overgenomen ? De oude winkel is gesloten en ze gaan verder in Renswoude.
Laatste wat ik nu weet is dat de winkel in Heerhugowaard teveel gebreken had, dit viel niet op te lossen. Daarom gaan ze verder in Renswoude. Beetje rommelige aankondiging geweest voor de winkel in Heerhugowaard.

De winkel in Heerhugowaard is helaas gesloten en zal ook niet meer heropenen.
De gebreken en tegenslagen waarmee we te maken kregen, zijn helaas te omvangrijk gebleken en konden helaas niet meer worden opgevangen of gecompenseerd...

#facebook bericht

Dus van 2 zaken maken ze 1 zaak als ik het goed begrijp? Wordt die dan ook uitgebreid qua oppervlakte?

Er schijnt meer aanbod te komen. Officiële opening is binnenkort.

Jammer, Renswoude is niet bepaald in de buurt van Heerhugowaard

Ik woon in de buurt van de winkel in Heerhugowaard. Het was best een fijne winkel. Wat krap, maar redelijk groot aanbod. Vriendelijke mensen. Maar opeens waren ze dicht. Nergens een bericht, niet op de website, socials. Ook geen blaadje op de deur of antwoord via WhatsApp. Het voelt bijna alsof ze op de vlucht zijn. Renswoude is voor mij te ver en ik ben het vertrouwen kwijt.

Vd week een bestelling geplaatst bij Ocean and Lake, dat was afgelopen dinsdag, betaling geslaagd volgens bevestiging, verder nog niks weer gehoord… via mail en app contact gezocht, maar nog steeds geen respons. Wel gezien dat het geld vd rekening wordt afgeschreven onder de naam Aquariumworld. Slechte service als je niet binnen 2 dagen kunt reageren op welke manier dan ook. Ik heb inmiddels elders besteld, en aangegeven dat ik de zending wil annuleren, ga hem in elk geval weigeren bij de bezorger. Het was niet veel geld, maar toch. Het wordt nu een principe kwestie.

Had jij al wat gehoord van je bestelling @BlupGup

Had jij al wat gehoord van je bestelling @BlupGup
Ja was niet meer op voorraad terwijl de site dit wel aangaf, maar die was niet up to date waren ze mee bezig. Leverancier had het ook niet op voorraad meer dus alles geannuleerd 05-11, nog geen geld terug.

Vd week een bestelling geplaatst bij Ocean and Lake, dat was afgelopen dinsdag, betaling geslaagd volgens bevestiging, verder nog niks weer gehoord… via mail en app contact gezocht, maar nog steeds geen respons. Wel gezien dat het geld vd rekening wordt afgeschreven onder de naam Aquariumworld. Slechte service als je niet binnen 2 dagen kunt reageren op welke manier dan ook. Ik heb inmiddels elders besteld, en aangegeven dat ik de zending wil annuleren, ga hem in elk geval weigeren bij de bezorger. Het was niet veel geld, maar toch. Het wordt nu een principe kwestie.
is deze post niet in het verkeerde topic terecht gekomen want Ocean and lake is een hele andere winkel als

Aquariumworldonline​

lijkt me niet handig dit

de web site van Ocean and lake werkt anders prima hier

wat betreft Aquariumworldonline ben bang dat dat gebeurd is zowel de com versie als de nl versie staan te koop

Deze winkels zijn toch samen verder gegaan in Renswoude?

Ik rij er elke maandag langs, maar ben na de overname nog niet gaan kijken. Moet ik toch eens gaan doen, ik ben benieuwd of er veel veranderd is.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan