jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,991 Leeftijd 59 Locatie Groningen 31 december 2020 #2 Wormpjes en of het planaria is kan ik moeilijk zien en die hebben een puntkop. Draait de bak net of voer je teveel?
Wormpjes en of het planaria is kan ik moeilijk zien en die hebben een puntkop. Draait de bak net of voer je teveel?
Topicstarter Topicstarter F fishenthiousiast13 Guest 1 januari 2021 #3 jessicapilon zei: Wormpjes en of het planaria is kan ik moeilijk zien en die hebben een puntkop. Draait de bak net of voer je teveel? Klik om te vergroten... Draait 5 weken.
jessicapilon zei: Wormpjes en of het planaria is kan ik moeilijk zien en die hebben een puntkop. Draait de bak net of voer je teveel? Klik om te vergroten... Draait 5 weken.
Kikkervis Well-known member Lid geworden 21 september 2014 Berichten 1,443 Leeftijd 27 Locatie Groningen 1 januari 2021 #5 Ik gok dat er nog geen vis in zit? ik zou me er geen zorgen om maken. Hioort een beetje bij de opstart. Vissen lusten dit wel (;
Ik gok dat er nog geen vis in zit? ik zou me er geen zorgen om maken. Hioort een beetje bij de opstart. Vissen lusten dit wel (;
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 126,991 Leeftijd 59 Locatie Groningen 1 januari 2021 #6 fishenthiousiast13 zei: Rond hoofd en puntig uiteinde Klik om te vergroten... Zal dan denk ik planaria zijn.
fishenthiousiast13 zei: Rond hoofd en puntig uiteinde Klik om te vergroten... Zal dan denk ik planaria zijn.