Wat is er nieuw

Help garnalen sterven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joran1
  • Startdatum Startdatum
J

Joran1

Guest
Af en toe gaat er een garnaal dood vandaag zag ik een gupy van ongeveer 3 weken oud een garnaal opeten daar achter zag ik hem eens bijten in een andere garnaal. Kunnen 3 week oude guppen mijn garnalen opeten?

Een drie weken oude gup is kleiner dan een garnaal, of het moeten hele kleine garnaaltjes zijn?

De grootste zijn bijna even groot.

Een drie weken oude gup kan onmogelijk een garnaal eten, heb je wat foto's?

Het zou kunnen dat ze al iets ouder zijn ik heb de grootste net verplaatst. Hier wat fotos.

20190427_230353.jpg

20190427_230418.jpg

20190427_230911.jpg

20190427_230603.jpg

20190427_230549.jpg

20190427_230628.jpg

Die zijn al wat ouder ja, een heel klein garnaaltje zouden ze dan misschien kunnen pakken al zijn het eigenlijk geen vleeseters, en moeten de garnalen wel heel klein zijn.

Wat versta je onder af en toe zoals in de titel staat en hoeveel heb je er?

Weekelijks gaat er een dood.

Een drie weken oude gup kan onmogelijk een garnaal eten,
Dat is een absolute misvatting, ze kunnen gaan plukken aan de garnaal en dan overleeft de garnaal ook niet.

Dat is een absolute misvatting, ze kunnen gaan plukken aan de garnaal en dan overleeft de garnaal ook niet.
Ja dat zou een optie zijn, maar ze zijn zo klein die jonge gupjes dat ik het eigenlijk niet voor me zie.
Ik heb ze het hier nog nooit zien doen althans.

Ja dat zou een optie zijn, maar ze zijn zo klein die jonge gupjes dat ik het eigenlijk niet voor me zie.
Ik heb ze het hier nog nooit zien doen althans.

Dat jij het ze niet heb zien doen, wil niet zeggen dat ze het niet doen, je zit geen 24/7 voor je aquarium en naast jouw zijn er nog 1000dende aquarialiefhebbers, dus dan kun je beter zeggen: in mijn bak doen ze dat niet ipv wat je eerder zei, want dat weet je dus gewoon niet

Daar heb je een goed punt, dan trek ik mijn stelling bij deze in, behalve dat ik het bij mij nog nooit gezien heb.

Is er als je sterfte hebt dan iets veranderd in de bak of zitten ze hier nog maar kort in?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan