Help me… ik zie door de bomen het bos niet meer


Helemaal leuk! Voor hout zou je op marktplaats kunnen kijken en anders heb ik hele mooie stukken spiderwood online gekocht, zal even kijken waar ook alweer.
 
Gefeliciteerd. Ik weet zeker dat je er, net als ik, veel plezier van gaat hebben.

Thanks! Ik denk het ook! Ik heb er een oase 250 bij gekocht… iemand ervaring met dit mooie filter? De enthousiasme en het gebruiksvriendelijke haalde me overstag… en dat terwijl ik eigenlijk het binnenfilter wilde gebruiken😂
 
Geen ervaring met het filter maar heb je de thermo versie gekocht? Of ga je de verwarmingsstaaf gewoon in het aquarium hangen?

 
Geen ervaring met het filter maar heb je de thermo versie gekocht? Of ga je de verwarmingsstaaf gewoon in het aquarium hangen?


De thermo versie… voor die paar euro meer een constante warme flow… ik dacht er een betere koop mee te hebben… ben heel benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thdo
Tof! Ben benieuwd hoe hij bevalt. Weet je trouwens al wat voor vissen je er in wil doen?
 
Van harte gefeliciteerd met de aankoop!

Mensen nog tips waar ik voor mooi en nog betaalbaar spiderwood/mangrovehout kan kijken?
Ik heb een poosje geleden deze besteld:


En ik heb twee hele mooie (grote) stukken hout gekregen.
 
Tof! Ben benieuwd hoe hij bevalt. Weet je trouwens al wat voor vissen je er in wil doen?

Ik wil er een leuke gezelschapsbak van maken… een school aan neon tetra’s zowiezo en de rest moet ik nog goed kijken… eerst zorgen dat de waterwaardes goed zijn tegen de tijd dat het filter is ingedraaid:)

Heb jij nog suggesties voor leuke vissen?
 
Van harte gefeliciteerd met de aankoop!


Ik heb een poosje geleden deze besteld:


En ik heb twee hele mooie (grote) stukken hout gekregen.


Ik zal ook eens hier kijken! Thanks voor je bericht:)
 
Ik wil er een leuke gezelschapsbak van maken… een school aan neon tetra’s zowiezo en de rest moet ik nog goed kijken… eerst zorgen dat de waterwaardes goed zijn tegen de tijd dat het filter is ingedraaid:)

Heb jij nog suggesties voor leuke vissen?
Oeh! Neon tetra's!

Mag ik je aanraden om ook eens te kijken naar de blauwe variant:
https://aquainfo.nl/artikel/paracheirodon-simulans-blauwe-neon/

Ik zie ze wel eens zwemmen als ik in een LFS ben en dan moet ik er altijd even een poosje naar kijken.
 

Neons zijn erg leuk!
Misschien een koppel gourami's erbij en wat vissen op de grond, corydoras?
 

Terug
Bovenaan