Help me alsjeblieft


@edje555 nog ff een vraag , in mijn Jbl filter zitten de balletjes in het onderste mandje , moet ik die dan verplaatsen naar het bovenste mandje ? Net als bij de eheim ?
Denk dat het antwoord al is gegeven, jbl werkt van boven naar beneden en de eheim van onderen naar boven.dus dan moeten de balletjes bij jbl als eerste erin dan de rest en als laatste spons/filtervlies
 
Denk dat het antwoord al is gegeven, jbl werkt van boven naar beneden en de eheim van onderen naar boven.dus dan moeten de balletjes bij jbl als eerste erin dan de rest en als laatste spons/filtervlies
JBL : het voorfilter zit bovenin en daarna gaat het water naar onderen om vervolgens door de diverse mandjes naar boven te gaan.
 
JBL : het voorfilter zit bovenin en daarna gaat het water naar onderen om vervolgens door de diverse mandjes naar boven te gaan.
Dat kan ook, ik heb zelf geen Jbl filters dus goed dat je het even aanhaalt en mijn fout corriceerd ! :deal: (y)
 
Bij het openmaken van me eheim filter zag ik in de filterwat wel een afdruk van het rotortje . Misschien dat daardoor de doorstroom zo verslechterd ??
Juist, dit belemmert de doorstroming... Zit er geen zeefje op het filterwatten ???? Deze hoort daar wel te zitten ( geperforeerd plaatje die op het laatste mandje gelegd wordt tussen de watten en de filterkop.
 
Juist, dit belemmert de doorstroming... Zit er geen zeefje op het filterwatten ???? Deze hoort daar wel te zitten ( geperforeerd plaatje die op het laatste mandje gelegd wordt tussen de watten en de filterkop.
Dat was het inderdaad !! Hij stroomt als een beer nu !! Ik ben zo blij als een kind , zo klein foutje wat ik dan over het hoofd zie pff 🙃🙃 bedankt mensen 👍🏻👍🏻 Wat moet ik toch zonder dit forum 🙏
 

Terug
Bovenaan