Help! planaria


Ik zou het kunnen filmen maar het is lastig om op het AF te zetten zo .
Neen de langste die erin zitten zijn max 5mm.
Ja de vissen zitten nog in de bak.
 
Tja, ik zou gelet op de hoeveelheid zelf wel Flubenol inzetten maar ja dat is persoonlijk. Slakken kunnen daar echter niet tegen.
 
Er zitten geen sierslakken in dus dat kan geen kwaad denk ik.
Ik zal het sowieso meenemen want ze nemen teveel voedingsstoffen van mijn ramirezi's .
 
Misschien ligt het aan mij, maar ziet die bak nu zo groen of?
 
Hahah, de eitjes liggen in een groen drijvend bakje zodat de ouders ze al niet opfretten (ze keken niet meer naar de eieren om) .
 
Hoe gaat het met de eitjes nu dan?
 
De jongen doen het goed nu :) . Het zijn nu kleine balletjes met een staart. Je kan zelfs de oogjes al zien nu.
 
Top, en hoe ga je ze grootbrengen? Je kan een artemia kweek gaan opzetten of Liquidfry gebruiken.
 
Vanaf ze gaan zwemmen geef ik heel fijn stofvoer, en na een week zou ik artemia opkweken :) .
 
In een 40L bak met antennebaarsjes heb ik volgende problemen???? Dat is geen planaria.


Waarom zet je die in 40 l?? Denk dat je een ammo piek hebt, daarom gaan de wormen omhoog.
Ververs je water, en probeer ze weg te zuigen. Zitten normaal in de bodem.
 
Ik heb het probleem opgelost. Toch bedankt om te verduidelijken dat dit geen planaria is.
Heb veel water ververst en simpele kleine poelslakken in de bak gedaan om het vuil op te eten.

Je ziet alleen nog een paar dode wormen tegen de ruit zitten nu.

De antennebaarsjes zitten nu ook in een 100L bak met alleen hun 2.
 

Terug
Bovenaan