Wat is er nieuw

help! tussenschot kitten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolando88
  • Startdatum Startdatum
R

Rolando88

Guest
Ik ga zo met stuk glas een tussenschot in me aquarium kitten..

Nu vraag ik me af moet ik aan beiden kanten aan binnenkant dan de kit wegsnijden?

Omdat kit op kit anders niet hecht??

Groetjess en thanks!

Hey..

Als je in een een bestaande bak een glasplaat vast kit...kun je met dit soort hulpmiddelen...heel netjes het overtollige kit wegnemen...dis niet gaan snijden.

142186_0_82_fugi.jpg

Ik heb trouwens geen flauw idee wat je er nou mee gaat doen hoor?

Ik begrijp het ook niet goed .
Een tussenschot inkitten ? Daar zit toch geen kit dan , dus enkel glas ontvetten en kitten maar (wel even netjes afplakken)
Ik heb een vermoeden dat je de kitrand op de bodem van de bestaande bak bedoeld .
Die zou ik zeker niet insnijden .
Maar in je nieuwe glasplaat die hoek afbreken (insnijden met glassnijder en dan breken/vergruizen) met een bv. combinatietang .
Zet dan wel een bril op (bij het vergruizen wil er wel eens een glassplinter rond vliegen)

Ik heb die hoek er gewoon ingezet en gaan kitten ik zie het wel is een meterbak die ik in 2 splits zodat ik 2 garnalen bakken apart heb..

Ow zooooooo......nouuuuu gewoon de losse glasplaat een kitrandje geven....in de bak plaatsen...overtollig wel halen met wasbenzine of een andere kitverwijderaar...en dan aan weerszijde netje afkitten....en dan glad strijken met je vinger...met wat sop...of nog beter...wasbenzine. of dat tooltje natuurlijk

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan