Wat is er nieuw

Hendrik

Hendrik

Member
Lid geworden
2 augustus 2024
Berichten
11
Leeftijd
51
Goedemiddag,
Ik ben dus nieuw hier en zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Hendrik, 50 jaar en woon sinds 4 jaar in gemeente Lochem. Daar ben ik ook met aquarium begonnen. Eerst een Juwel trigon 190. Deze bak heb ik na 1,5 jaar ingeruild voor een wat grotere. 1800x500x600 met circa 550 liter effectief water inhoud.

Is dit forum trouwens nog actief?

Ik zou met alle plezier willen vertellen wat ik sinds de start met aquarium heb meegemaakt en met name geleerd heb. In welke topic kan ik dat het beste doen?
 
Welkom Hendrik, mooie plannen zeg! Je kan bij Fotoalbum een topic aanmaken om de voortgang bij de houden :DD

Of dit forum nog actief is? Ik denk het wel, waar heb je in een voorsteltopic nou binnen een minuut 2 reacties:DD
 
Goedemiddag,
Ik ben dus nieuw hier en zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Hendrik, 50 jaar en woon sinds 4 jaar in gemeente Lochem. Daar ben ik ook met aquarium begonnen. Eerst een Juwel trigon 190. Deze bak heb ik na 1,5 jaar ingeruild voor een wat grotere. 1800x500x600 met circa 550 liter effectief water inhoud.

Is dit forum trouwens nog actief?

Ik zou met alle plezier willen vertellen wat ik sinds de start met aquarium heb meegemaakt en met name geleerd heb. In welke topic kan ik dat het beste doen?
Je zou in de sectie foto album een topic kunnen openen met een foto van de bak en alles wat je verder wil vertellen.
 
Welkom Hendrik!
Wat voor visjes heb je?
 
Welkom op het AF.
 
Welkom Hendrik. Ben benieuwd naar je plannen.
 
Mijn collega is iets jonger en dus ook net iets sneller met typen 😉
Haha, ja, ik zal dat zeker gaan doen, leuk! Ik heb nu een foto hieronder gezet (als het goed is) van een tijdje geleden

Welkom Hendrik!
Wat voor visjes heb je?
een aantal soorten: een slakken eter, paar algeneters (grootste nu 13 cm). Neon tetra’s, barbelen, 3 en 5 streeps, gouramis, etc. Maar ik zal ze van het weekend showen in de topic foto’s. Ik zal daar een nieuw draadje maken met foto’s en teksten
 

Bijlagen

  • IMG_4760.jpeg
    IMG_4760.jpeg
    3.4 MB · Weergaven: 22
Welkom Hendrik. En mooie bak!
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan