Wat is er nieuw

Henny’s hillstream bakje

Het helpt heel veel als je man er ook lol in heeft....

Het helpt heel veel als je man er ook lol in heeft....
Dat is waar, maar Bas heeft er helemaal niets mee.
Dus extra lief dat hij me dit gunt. Maar hier moet het wel bij blijven hoor, er zijn grenzen.

Mooi bakje zo Henny. En ja zelf had ik op den duur 14 bakken staan maar dat is amper bij te houden en een aantal kijk je dan nog amper meer naar dus ik ben toen teruggegaan naa4 4.
Het moet wel behapbaar blijven.

Mooi bakje zo Henny. En ja zelf had ik op den duur 14 bakken staan maar dat is amper bij te houden en een aantal kijk je dan nog amper meer naar dus ik ben toen teruggegaan naa4 4.
Het moet wel behapbaar blijven.
Dit is voor mij ook de max hoor. Misschien gaat Kiko naar de 60cm, dan gaat het 30 liter bakje leeg denk ik als ziekenhuisbakje. Of de garnalen erin met Epiplathys annulotus.😊

Mooi filmpje en mooi aquarium! Hillstream is altijd mijn favouriet.

Wel even een dingetje over je waaierhandjes, als ze van de grond eten met hun waaiertjes betekent dat dat ze niet genoeg voer kunnen halen uit het water. Het eten van de grond beschadigt hun waaiers en kan er op langere termijn voor zorgen dat ze niet meer genoeg eten kunnen binnen krijgen en dood gaan. Dus je moet ze proberen meer eten te geven 🙂 En dan kun je ze natuurlijk ook het mooist zien, lekker waaierend in de stroming zoals het hoort 🙂

Mooi filmpje en mooi aquarium! Hillstream is altijd mijn favouriet.

Wel even een dingetje over je waaierhandjes, als ze van de grond eten met hun waaiertjes betekent dat dat ze niet genoeg voer kunnen halen uit het water. Het eten van de grond beschadigt hun waaiers en kan er op langere termijn voor zorgen dat ze niet meer genoeg eten kunnen binnen krijgen en dood gaan. Dus je moet ze proberen meer eten te geven 🙂 En dan kun je ze natuurlijk ook het mooist zien, lekker waaierend in de stroming zoals het hoort 🙂
Dit was een moment opname hoor. Ze krijgen twee keer per dag speciaal voer en dan zitten ze bovenop het hout en stenen te waaieren. In de winkel waar ze vandaan komen zaten ze op de kale grond, dus ik denk dat ze daar van de grond aten. Ze kijken dus hier de bodem ook na, maar hebben zeker geen honger! Zijn enorm gegroeid en verschalen moeiteloos.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan