Tja...smaken verschillen. Wat de één een prachtig huis vindt, vindt de ander afschuwelijk....Het is wel jammer dat je waaierhandjes niet heel veel ziet hoor. Gelukkig hebben er twee een plekje gekozen i. Het lelijke bolhuisjes ding🤣
Mini en maxi zijn buren.
Ja dat is ook het plan. Maar ik wist niet zeker of de waaierhandjes het gingen gebruiken, dat wilde ik afwachten. Ik heb het ooit eens bij een aquarium gekregen dat ik van iemand overnam.Tja...smaken verschillen. Wat de één een prachtig huis vindt, vindt de ander afschuwelijk....
Maar je zou ze natuurlijk kunnen bemossen of met een ander kleinblijvend epifytisch plantje kunnen beplanten. (Bucephalandra, windelov, anubia nana oid). Daar knappen ze ongetwijfeld van op.
Het is wel jammer dat je waaierhandjes niet heel veel ziet hoor. Gelukkig hebben er twee een plekje gekozen in het lelijke bolhuisjes ding🤣
Mini en maxi zijn buren.
Poeh, nee, ik heb zojuist besloten dat dat niets voor mij is. Nee, die laat ik lekker bij jou zitten!
In de hele bak is veel stroming. Ze eten ook goed. Ik vraag me af of ze het te druk vinden met al die Corydoras en zalmpjes.
Oh dat vind ik ook hoor, twijfel erover om ze in de 60 liter te zetten alleen, of dat ik het gewoon moet aankijken.Het zijn echt wel hele mooie en fascinerende beestjes hoor 😁
Ja ik heb met mos begroeid hout waar ze nooit op gaan. Heerlijk in de stroming. Ik weet het niet.Ik heb ze hier ook in een Lido 200, ook met cory's en allerlei vissen, lijken ze zich weinig van aan te trekken. Ze zitten hier wel altijd op hoogte, weet niet of ze dat bij jou ook kunnen? Ze zitten hier nooit op de bodem.
Ja ik heb met mos begroeid hout waar ze nooit op gaan. Heerlijk in de stroming. Ik weet het niet.
Alleen de toppen zijn met mos begroeid.Hmm dat is wel bijzonder ja, misschien dat ze het mos juist niet fijn vinden aan de pootjes of zo? Ik heb hier het hout kaal, zonder mos, daar zitten ze 24/7
Alleen de toppen zijn met mos begroeid.
Bedankt voor het meedenken.😊
WapperenOke. Eten ze door met hun handjes te wapperen of schrapen ze het van de grond af?
Wapperen
Precies! Meestal zit ik goed met mijn gevoel, dus ik ga deze bak even goed bestuderen.Oke, ja, lastig nagaan dan wat r in die koppies van ze gebeurt 😁
Dat zijn mensenhaaien óók, maar die ga ik toch ook echt niet houden....Het zijn echt wel hele mooie en fascinerende beestjes hoor 😁
Elise toch! Ze zijn totaal vredelievend.😍Dat zijn mensenhaaien óók, maar die ga ik toch ook echt niet houden....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.