Wat is er nieuw

Henny’s Lido 200 met waaierhandgarnalen

Het is wel jammer dat je waaierhandjes niet heel veel ziet hoor. Gelukkig hebben er twee een plekje gekozen in het lelijke bolhuisjes ding🤣
Mini en maxi zijn buren.

Bijlagen

• IMG_2550.jpeg
    IMG_2550.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 6
  • IMG_2552.mov
    37.8 MB
Laatst bewerkt:
De Amano’s lopen ook lekker rond en zijn wel altijd zichtbaar.

Bijlagen

• IMG_2554.jpeg
    IMG_2554.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 6
Het is wel jammer dat je waaierhandjes niet heel veel ziet hoor. Gelukkig hebben er twee een plekje gekozen i. Het lelijke bolhuisjes ding🤣
Mini en maxi zijn buren.
Tja...smaken verschillen. Wat de één een prachtig huis vindt, vindt de ander afschuwelijk....

Maar je zou ze natuurlijk kunnen bemossen of met een ander kleinblijvend epifytisch plantje kunnen beplanten. (Bucephalandra, windelov, anubia nana oid). Daar knappen ze ongetwijfeld van op.

Tja...smaken verschillen. Wat de één een prachtig huis vindt, vindt de ander afschuwelijk....

Maar je zou ze natuurlijk kunnen bemossen of met een ander kleinblijvend epifytisch plantje kunnen beplanten. (Bucephalandra, windelov, anubia nana oid). Daar knappen ze ongetwijfeld van op.
Ja dat is ook het plan. Maar ik wist niet zeker of de waaierhandjes het gingen gebruiken, dat wilde ik afwachten. Ik heb het ooit eens bij een aquarium gekregen dat ik van iemand overnam.
Twijfel nog of ik de waaierhandjes in de 60 liter zal doen. Alleen of met de 5 Chinese danio’s. Dan zou ik ze veel vaker zien denk ik. Geen drukke Cory’s op de bodem, en veel minder scholenvisjes.

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan