herinrichting bioloog


Bij vooral de laatste regel door jou weergegeven Ice 78 kan ik enkel reageren door te vermelden dat jij het bij het juiste eind hebt, mijn kennis over sponzen en watten is zeg maar niet wat ik er van dacht op zee-watergebied en niet geheel toepasbaar in zee- water voor langere tijd.

Even ( lang) geleden was een droog nat ( druppel) filter weer een nieuw ding, maar is waarschijnlijk ook niet meer aan de orde.
 
Bij vooral de laatste regel door jou weergegeven Ice 78 kan ik enkel reageren door te vermelden dat jij het bij het juiste eind hebt, mijn kennis over sponzen en watten is zeg maar niet wat ik er van dacht op zee-watergebied en niet geheel toepasbaar in zee- water voor langere tijd.

Even ( lang) geleden was een droog nat ( druppel) filter weer een nieuw ding, maar is waarschijnlijk ook niet meer aan de orde.
Ook de oudere methodes kunnen goed werken , vaak is het ook zo dat je met iets door gaat of niet veranderd omdat het je altijd goed bevallen is.
Werkt het niet zoals je wil zul je wat anders moeten proberen.
feit blijft altijd wel dat geen bak hetzelfde is en dat wat voor de één wel goed werkt dat voor een ander misschien weer niet doet.
Het is altijd een soort van uitdaging om het perfecte plaatje te krijgen.
Maar dat maakt de hobby ook wel leuk.
 

Terug
Bovenaan