Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jaaa hij is echt zo leuk,
dr zitten ook heeeel wat vuurtjes in, dat brengt wel wat meer leven in de brouwerij
echt balen dat de foto's niet mooi uitkomen, op mn gsm zijn ze echt supermooi, mjah niks aan te doen
hahaha ja die nu ook jah, zo snel dat ie dan is....maar het vuurtje toch iets sneller, maar je zag echt hoe die aanviel, gaaf gezicht,
had het eigenlijk moeten filmen, maarjah zo snel was ik weer niet
Ons kreeftje heeft een nieuw huisje gekregen vandaag, lekker meer ruimte....
het moet nog wat meer beplant worden maar dat komt goed, was er voor vandaag ff klaar mee, al die garnaaltjes uitvangen wat een werk.....
echt gelukkig is ze er nog niet mee, maar dat komt wel
CPOtje is niet meer, helaas lag ie laatst dood in de bak, toen ik Wes vroeg of hij er weer eentje wilde zei ie, nee mam doe maar niet, die zijn zo schuw zie ik haast nooit, dus doe maar iets leuks met de bak maken,
aangezien er nog maar 2 knorretjes in de 80cm zaten heb ik die hier ingezet, en ze zijn een nestje aan het maken, pfieuw gelukkig is het een stelletje....
ik ga echt vd week ff voor een zakje zwarte grind/zand erop uit, dat vermeng ik dan met het gele,
vandaag de gele bodem die heel dun was dikker gemaakt met zwarte grind,
de eerste babyknorretjes zwemmen rond, vuurtjes doen het er beter als in de meterbak, slakken ook trouwens....