Ancistruz
Well-known member
- Lid geworden
- 16 januari 2019
Ik zeg niet dat jou stelling dom vind hoor. Er is vaker wel iemand ziek geworden door KIP eten. is daar een uitbraak van gekomen? dat het zover gekomen is zoals nu van een "vleermuis" ?Nou kijk, jouw enige argument is dat "ze altijd al vleermuizen hebben gegeten" dus als je mijn tegenargument dom vindt, zegt dat meer over jouw stelling, toch?
Maar ik had net mijn bericht geedit: Het is niet aan mij om met zekerheid te zeggen of het wel of niet van een vleermuis komt, ik ben geen viroloog. Het is wel aan mij om met de bewijzen die er zijn een kritische mening te vormen. Er is genoeg bewijs dat suggereert dat het inderdaad uit vleermuizen komt. Het enige "bewijs" dat suggereert dat het uit een lab komt is dat er een lab is. En dat is helemaal niet gek in een stad met 11 miljoen inwoners.
welke bewijzen dan? vindt dat wel interessant, want zeggen dat zij Het virus dragen is voor mij geen bewijs. Nertsen zijn ook positief getest met corona.
Vleermuizen zitten vol met Virussen, en het wordt al jaren gegeten. en nu komt ineens Covid op duiken.....
Het komt er bij mij gewoon niet in. ik vind het onlogisch. maar zo denk ik erover.
en het is zeker niet mijn mening dus is het zo, dat absoluut niet. maar voor mij wel, tenzij er keiharde bewijs is dat het echt van een vleermuis komt.