Ja maar ja dat was voor mij wel de reden om over te stappen op kleibollen.
Ik dacht dat jij als natuurliefhebber dat wel zou wetenEn wat een tor is weet ik niet.

Haha, dat is het eerste wat ik dacht maar ja ik wilde niet spammen in het topicIk dacht dat jij als natuurliefhebber dat wel zou weten
![]()

Gelukkig is er het OTTHaha, dat is het eerste wat ik dacht maar ja ik wilde niet spammen in het topic![]()
![]()

O jee, waar had dit betrekking op?Had je ze verward met een kroket![]()
Ik heb inmiddels 11 volwassenen en ongeveer 30 kleintjes geteld van de Crystal Red. Gebruik geen PH verlagende bodem, gewoon een kale bodem.En is je garnalenkudde al weer uitgebreid?
Leuk! Mis alleen nog een fotoIk heb inmiddels 11 volwassenen en ongeveer 30 kleintjes geteld van de Crystal Red. Gebruik geen PH verlagende bodem, gewoon een kale bodem.
Goed gevuld met stukken hout en steen begroeid met mos
Draai wel op 100% osmose wat is geminimaliseerd tot een TDS van 140.

Zijn niet de beste foto's en het zijn natuurlijk Meesters in het verstoppenLeuk! Mis alleen nog een foto![]()

Denkt dat het dan snel zinktdrijvend object op de grote oceaan zonder stuurman’

Nou Marcel zelf is een ervaren duiker maar ja de rest.............................Denkt dat het dan snel zinkt![]()
![]()
Het ging erom als Marcel tijdelijk niks zou kunnen doen, dus dan vrees ik het grote vreze.Nou Marcel zelf is een ervaren duiker maar ja de rest.............................
O, o, o, o, jammer dat je mij zo onderschatHet ging erom als Marcel tijdelijk niks zou kunnen doen, dus dan vrees ik het grote vreze.
Ik onderschat je niet, ik ken je alleen al een poosjeO, o, o, o, jammer dat je mij zo onderschat![]()
![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.