V
vriend van de cory
Guest
Nieuwe bak, 1000 vragen haha , ik denk dat ik over elk onderwerp wel een vraag heb gesteld op het forum 😛 .
Voor mijn nieuwe bak wil ik voor de ADA bodem gaan (deze keer correct laten indraaien 😛 ) .
Ik ga dus eerst een laag ada power sand met daarboven de amazonia aqua soil.
In mijn bak wil ik graag een helling maken , dus het substraat kan een beetje ophopen achteraan de bak.
Aangezien ada enorm duur is , wil ik dus eerst wat verhogen met kleikorrles (je weet wel voor in de bloempotten).
Nu is mijn vraag vrij simpel , maar ik kan nergens een antwoord vinden.
Moet ik eerst de kleikorrels doen, dan het power sand , en dan de aquasoil ?
Of eerst het power sand, dan de kleikorrles en dan de aquasoil?
Ik kwam op dit idee omdat , naar mijn mening, de meest informatieve youtuber over aquariumplanten (dennis wong) het ook doet 🙂 . Maar hij gebruikt het power sand niet.
Voor mijn nieuwe bak wil ik voor de ADA bodem gaan (deze keer correct laten indraaien 😛 ) .
Ik ga dus eerst een laag ada power sand met daarboven de amazonia aqua soil.
In mijn bak wil ik graag een helling maken , dus het substraat kan een beetje ophopen achteraan de bak.
Aangezien ada enorm duur is , wil ik dus eerst wat verhogen met kleikorrles (je weet wel voor in de bloempotten).
Nu is mijn vraag vrij simpel , maar ik kan nergens een antwoord vinden.
Moet ik eerst de kleikorrels doen, dan het power sand , en dan de aquasoil ?
Of eerst het power sand, dan de kleikorrles en dan de aquasoil?
Ik kwam op dit idee omdat , naar mijn mening, de meest informatieve youtuber over aquariumplanten (dennis wong) het ook doet 🙂 . Maar hij gebruikt het power sand niet.