Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Moeilijke vraag waar volgens mij niemand precies met 100% zekerheid een antwoord op kan geven.
Sommige mensen hebben bakken staan die al 25 jaar met dezelfde kit aan elkaar geplakt staan en sommige hebben slechte ervaringen met kitnaden die de helft zo oud zijn bv.
Oudere modellen grote bakken van Juwel hebben een zwak punt met de bevestiging van de stabilisatiestrips dus zou ook ff kijken of dat bij die je wilt kopen al vernieuwd is.
Met het idee dat je een aquarium over het algemeen toch voor een langere tijd aanschaft en het een formaat is die je niet zo ff 123 overgiet in een emmer zou ik zelf voor een veel jongere bak kijken.
Is ie leeg of vol? Als ie leeg staat en al lang leeg staat lijkt het mij een risico. Staat ie pas sinds kort leeg laat hem dan vullen om te checken of ie niet lekt. Als ievol is lijkt get me geen probleem.
hij staat al een week leeg .het glas is kras vrije alleen het meubel heeft vocht schade
dus ik wil een andere meubel er bij maar die zijn aan de prijzig kant, ben al een tijdje aan het kijken op mp
maar in noord holland niet makkelijk te vinden
stabilisatiestrip zit e nieuw in
je woont ook in de verkeerde provincie
qua keuze en prijs kun je beter over de tunnels en dijken heen kijken
daar naast vraag ik me af waarom heeft het meubel vochtschade dan
heb hier een meubel staan die is even oud en daar is niets maar aan de hand
daarbij is de stabilisatie strip zeker een punt van aandacht
zit er nieuw in maar hoe is deze goed gemonteerd en wat voor martiaal
vochtschade kan ook gwn komen door knoeien met water of een lekkende slang/filter..
nieuw meubel is ook zelf heel goed te bouwen van multiplex, als je het meubel 1 op 1 na bouwt van 18mm multiplex moet dit geen probleem wezen en heb je in een dag een nieuw meubel gemaakt (ongeschilderd)
verder zie ik wel eens mensen die zo'n bak op een eikenhouten kommode hebben staan of een andere stevige kast...
veldhuis levert modulaire meubels met en zonder stelpoten maar dat zijn kale raamwerken dus die moet je zelf nog bekleden of je moet een doorkijk kast willen 😛
ik een nieuw meubel van juwel gezien voor 142 euro
maar zoek toch maar een tweede hands meubel mag ook van multiplex zijn hoeft niet origineel te zijn als het maar goed is . ben niet zo handig met hout anders had ik er zelf 1 gemaakt
stabilisatie strip kan er toch maar op 1 manier in klikken en lijmen
de verbindingen van een juwel meubel zijn niet zo in gewikkeld
stel dat je bovenplaat vochtplekken heeft is deze makkelijk te vervangen kwestie van schroeven er uit draaien en bij de bouwmarkt een watervast multiplex plaat op maat laten zagen en oude plaat op nieuwe liggen schroefgaten overnemen en klaar is het
mocht je de randen van de nieuwe plaat in kleur willen even kantband er op plakken kan met lijm of strijkijzer en klaar is het
knip / stabilisatie strip kan er toch maar op 1 manier in klikken en lijmen
hmm is wel zo maar heb zelf gemerkt dat het plastic als het ouder wordt niet echt meer mee werkt daarnaast blijft het een vrij wankel geheel
beter is glas strips op het glas das althans mijn ervaring
toch maar een nieuw meubel gekocht ,en ben er erg tevreden mee
heb 2 ingedraaide pompen op de bak gebruikt hoop dat me water snel goed is voor de vissen
1 jbl 1501 en een tetratec 1200 2 weken mee gedraaid op een andere bak
toch maar een nieuw meubel gekocht ,en ben er erg tevreden mee
heb 2 ingedraaide pompen op de bak gebruikt hoop dat me water snel goed is voor de vissen
1 jbl 1501 en een tetratec 1200 2 weken mee gedraaid op een andere bak
kijk dat zijn berichten succes met het meubel en bak
en houd de steun strips goed in de gaten
wat het indraaien betreft das altijd een gokje de 1 zegt helemaal niet de ander zegt min 3 weken tot 5 weken