Tiny_25
Well-known member
- Lid geworden
- 17 januari 2013
Hoe bevestig je dit onderdeel?
Ik krijg dat onderdeel met geen mogelijkheid vast.
Het is voor de uitstroom, ipv de buizen met gaatjes.
Zie bijgevoegde afbeelding met rode pijltje.
Vraag 2:
Is er ook een andere uitstroomset van een ander merk die op de Oase biomaster 350 past?
Maat slang is 16/22
De originele uitstroomset die er nu op zit, werkt niet optimaal.
Dat draaiknopje voor sterkte van de doorstroming, houdt op de één of andere manier lucht vast/tegen waardoor de waterstraal niet op volle kracht uit de gaatjes komt bij de uitstroom.
Zodra ik deze eraf haal komt er een berg lucht vrij en de uitstroom lijkt dan ook sterker.
Ik wil er dus een andere uitstroom-set, op zetten en zien of dit het probleem oplost.
Maar welke past erop?
Alles van maat 16/22?
Liefst zou ik namelijk niet alles willen demonteren.
Die pijp met de bocht erin die in het aquarium hangt wil ik graag laten zitten namelijk.
( afbeelding voor vraag 1.
Bron afbeelding: Aquastorexl).
Ik krijg dat onderdeel met geen mogelijkheid vast.
Het is voor de uitstroom, ipv de buizen met gaatjes.
Zie bijgevoegde afbeelding met rode pijltje.
Vraag 2:
Is er ook een andere uitstroomset van een ander merk die op de Oase biomaster 350 past?
Maat slang is 16/22
De originele uitstroomset die er nu op zit, werkt niet optimaal.
Dat draaiknopje voor sterkte van de doorstroming, houdt op de één of andere manier lucht vast/tegen waardoor de waterstraal niet op volle kracht uit de gaatjes komt bij de uitstroom.
Zodra ik deze eraf haal komt er een berg lucht vrij en de uitstroom lijkt dan ook sterker.
Ik wil er dus een andere uitstroom-set, op zetten en zien of dit het probleem oplost.
Maar welke past erop?
Alles van maat 16/22?
Liefst zou ik namelijk niet alles willen demonteren.
Die pijp met de bocht erin die in het aquarium hangt wil ik graag laten zitten namelijk.
( afbeelding voor vraag 1.
Bron afbeelding: Aquastorexl).