Wat is er nieuw

Hoelang werkt een waterverbeteraar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rick777
  • Startdatum Startdatum
ff nog een zijnoot... Alle producten van esha zijn absolut nutteloos indien gebruikt icm waterverbeteraar. (woorden van esha zelf)

Ik heb er deze morgen eentje eruit gehaald (terug een kardinaal)die met een erg gezwollen buik zat en open schubben. Hij zit nu in mijn quarantaine bak met bactopur direct. Ook waren er op zijn rug een paar heel kleine witte stipjes. Maar die waren echt nog heel klein. Die had ik nog niet opgemerkt in mijn gewone bak.

Andere vissen goed bestudeerd en daar zie ik nog niets abnormaal aan. Pff hopelijk stopt het hier nu.

Ik denk dat het dan toch maar best is om die temp nog eventjes op 30 te laten?

Laatst bewerkt door een moderator:
ff nog een zijnoot... Alle producten van esha zijn absolut nutteloos indien gebruikt icm waterverbeteraar. (woorden van esha zelf)

ik heb voorlopig nog niets gebruikt, omdat ik nog niet zeker ben dat het wel om stip gaat. Enkel mijn temperatuur staat op 30 momenteel.

ik heb ook easylife gecontacteerd om te weten hoelang je moet wachten om medicatie te geven na het toevoegen van hun waterverbeteraar. (Aquamaker)En ze hebben gezegd dat je dat kan na 12 uur. Maar voorlopig ben ik het nog niet van plan om het erin te doen.

Precies, als geen andere vissen stippen hebben kun je gewoon weer langzaam terug gaan naar de normale temperatuur. Dat is voor zowel de vissen als de planten beter.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan