Wat is er nieuw

hoevaak voeren per dag

• Onderwerp starter Onderwerp starter MaritMast
  • Startdatum Startdatum
M

MaritMast

Guest
Hoi ik vroeg me af hoevaak ik mijn sluierstaarten moet voeren per dag.
Ik had wel gehoord dat je een keer per dag wat ze op kunnen in vijf minuten maar ik wil graag meerdere keren per dag voeren.
Ik heb zinkende korreltjes van discus.
Alvast bedankt!!

Iemand? Ze worden wel dik dus misschien geef ik ze teveel

Ik denk dat je wat meer geduld moet hebben Marit. Je stelde je vraag pas een paar uurtjes geleden. Er zijn forumleden die dagenlang op antwoorden wachten. Je krijgt vanzelf antwoord.

En in de tussentijd kun je de zoekfuntie van het forum gebruiken. Je vraag is ongetwijfeld al vele keren gesteld.

~ Ivo

Dat is een beetje afhankelijk van de grootte van je vissen, maar 3 keer per dag mag zeker wel hoor 🙂 Inderdaad dan wat ze in vijf minuten opkunnen.

Dat je vissen dik zijn, dat hoort zo. Dat betekent dat ze genoeg te eten krijgen. Magere sluiers zijn ondervoed.

Oke sorry voor mijn ongeduldigheid haha ^_^

Dank je wel!!

Afhankelijk van de grote van je vissen is 3x per dag een goed advies. Zeker voor visjes in de groei. Mijn volwassen vissen geef ik nu 2x per dag te eten maar soms 3x met wat extra of lekkers.

Ja zo gaat dat bij mij ook 🙂 Maar dat merk je vanzelf wel. Op een gegeven moment merk je dat je vissen die derde keer niet zoveel trek meer hebben ofzo. Maar zeker als ze nog niet zo groot zijn (nog niet 15 cm ofzo haha) is 3x per dag prima!

MaritMast zei:
Oke sorry voor mijn ongeduldigheid haha ^_^
Kan gebeuren hoor, no problemo! Maar nu weet je het voor de volgende keer 🙂

Succes met je visjes voeren! Hoe je het goed doet heb je al te horen gekregen zo te zien dus dat komt helemaal goed 🙂

~ Ivo

Dank jullie wel!
Mijn visjes zijn nog maar vijf cm groot en ik geef ze nu 3x per dag eten. Het gaat supergoed met ze 🙂

Nogmaals bedankt! 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan