Wat is er nieuw

Hoeveel cpo’s

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spartabart
  • Startdatum Startdatum
S

Spartabart

Guest
In een bak zonder bodembewoners en met voldoende schuilplaatsen, hoeveel cpo’s kunnen dan in een
juwel primo 70 (61 x 31 x 44)
of in een
juwel primo 100 (81 x 36 x 45)
?

Dank vast.

Hele goede vraag en een kennis had er wel tientallen in een Aqua 60 destijds en met veel planten ging dat goed. Zelf vond ik dat erg veel maar wat de max is dat durf ik zo niet te zeggen.

hmmm ik zou zeggen voor de kleine 3-4 waarschijnlijk krijg je dan mannetjes en vrouwtjes en dan krijg je nog meer, dan kun je mischien een keer wat nieuw bloed erin doen en de babys verkopen! wel lekker goed beplanten en veel verstopplekkjes, dan komt het goed. (dit is wat ik denk dat goed is) en als je het nog niet wist ze eten veel soorten voer, speciale kreeften tableten, ook normaal vissen voer maar vlokken vullen hun niet echt dus doe maar granulaat ze eten ook dode vissen en komkommer (wel goed schoonmaken) en dat soort dingen.

hmmm ik zou zeggen voor de kleine 3-4 waarschijnlijk krijg je dan mannetjes en vrouwtjes en dan krijg je nog meer, dan kun je mischien een keer wat nieuw bloed erin doen en de babys verkopen! wel lekker goed beplanten en veel verstopplekkjes, dan komt het goed. (dit is wat ik denk dat goed is) en als je het nog niet wist ze eten veel soorten voer, speciale kreeften tableten, ook normaal vissen voer maar vlokken vullen hun niet echt dus doe maar granulaat ze eten ook dode vissen en komkommer (wel goed schoonmaken) en dat soort dingen.
Slecht advies die komkommer, dat bestaat namelijk voor 98% uit water dus voedt totaal niet

als snack doet het wel goed

oke

Ik heb dat ook nooit gevoerd en gaf alleen levendvoer en diepvries in een glazen schaaltje.

Wat wil je nog meer gaan houden in het aquarium?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan