hoeveel is dit aquarium nog waard?


S

sieyannick

Guest
hallo iedereen ik ga misschien mijn 54l bakje verkopen maar wou eerst weten hoeveel dit waard is
hij is 1 jaar oud geen krasjes inclusief een eheim aquaball 130 binnenfilter en verwarming

dan heb ik ook og een mooie nep steen met de afmetingen 34 x 17,5 x 23 (l b h) en nog een stuk spiderwood met de afmetingen +- 47l 25b 27h wat zou ik hier nog voor krijgen alvast bedankt
 
Rond de 30 a 40 euro denk ik.
 
aleen het aquarium of met decoratie erbij?
 
er zijn veel aquariums te koop met die inhoud qua liters.. vandaar dat de prijs niet denderend is..


vraag er 50 euro voor en zie waar het schip strand...
 
Ik zou er zelf max 25� voor betalen
Heb destijds mijn 60cm met meubel en juwel filter+verwarming gekocht voor 20�
 
Mensen brengen de prijs hier wel heel erg omlaag xD
 
Alles voor 40 euro

apart:
-25 euro voor het aquarium
-25 euro voor het hout en de steen.
 
jeroen bekkers zei:
er zijn veel aquariums te koop met die inhoud qua liters.. vandaar dat de prijs niet denderend is..


vraag er 50 euro voor en zie waar het schip strand...

Ik denk dat het schip ergens tussen de 20 en 30 euro zal stranden .....
 
Denk dat je prima aan de �40/50 euro mag denken hoor.. Al hangt het er natuurlijk ook erg vanaf waar je woont. Als het aanbod niet zo groot is, heb je veel meer kans op een paar euro meer.

En idd.. apart verkopen van je hout/steen levert vaak meer op, want iemand die je bakje wilt hebben, heeft niks extra over voor accessoires. ;)
 
Hier bij ranzijn verkopen ze nieuwe bakken 60cm al voor 45euro met filter en alles.
Bagger kwaliteit maar daar kijken de meeste nieuwe niet naar.

Dus ik betwijfel of je dat gaat krijgen
 
Als je hem op marktplaats wilt zetten...

Kijk dan of er meerdere aquariums met ongeveer dezelfde maat te koop zijn in een straal van 10 a 15km... Kijk je naar die prijs, en of dat kwaliteit is, en daar pas je je prijs op aan,,, tenzij het wel heel goedkoop wordt aangeboden, 20 euro ofzo, zal als laagste prijs 40 euro aanhouden
 
Voordat we hier allen onnodig tijd in gaan steken: Sieyannick, heb je je oorspronkelijke vraag nog steeds?

- 27-11-2013 @17:32 - topic geopend
- 28-11-2013 @18:15 - laatste reactie topicstarter.
daarna is het stil, ruim twee maanden,tot:
- 30-01-2014 @12:07 - reactie van Jeroen.
 
Mascha&Ivo zei:
Voordat we hier allen onnodig tijd in gaan steken: Sieyannick, heb je je oorspronkelijke vraag nog steeds?

- 27-11-2013 @17:32 - topic geopend
- 28-11-2013 @18:15 - laatste reactie topicstarter.
daarna is het stil, ruim twee maanden,tot:
- 30-01-2014 @12:07 - reactie van Jeroen.

Vind jij dit onnodige tijd?
ik niet, iedereen die verleden maand, deze maand of toekomstige maanden een tweedehands bakje van ongeveer die afmeting(grootte) zoekt of verkoopt is met dit topic zeker wel iets.
 
Wat onnodig is, moet ieder voor zich bepalen. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat mensen die de tijd nemen voor enkele berichtjes per dag hun tijd liever besteden aan topics waar de topicstarter zich wel nog regelmatig laat zien, dan zijn ze er in ieder geval op gewezen dat dit hier misschien niet aan de orde is ;)
 
Dat je vraagt aan TS of de vraag er nog is, is normaal, de eerste zin echter niet.
Dat TS zich nog zou laten zien/horen zou ook netjes zijn geweest.
Maar dan had je beter ipv van dit Voordat we hier allen onnodig tijd in gaan steken dit geschreven Voordat ik hier onnodige tijd gaat in steken.

Als ik niets zei was ik het ermee eens(althans zo zou het worden opgenomen)en dat ben ik niet.
Ik kan voor mezelf goed genoeg aangeven wanneer ik iets beu ben, heb daar niemand anders voor nodig.
Ik sta trouwens nog altijd achter mijn waarom ik dit geen onnodige tijd vind.

Dus zou je aub. in het vervolg enkel voor jezelf willen schrijven? :)
 
'we' kan natuurlijk ook slaan op eenieder voor wie geldt dat een topic uit november 2013 inderdaad de moeite niet meer is. Daarnaast is 'voordat ik...' sowieso niet aan de orde, anders schreef ik hier nu niet ;)

Nogmaals: ik probeer alleen aan te geven dat er misschien topics zijn waaraan iemand liever aandacht geeft, meer moet er niet van gemaakt worden. Nu is in ieder geval benoemd dat het om een oud topic gaat.

~ Ivo
 
Ik las het in ieder geval als: de antwoorden zijn voor de topic starter in ieder geval niet meer nodig/nuttig, want die is van de aardbodem verdwenen lijkt het. Dus hoef je je tijd voor hem niet meer te 'verknoeien'

Maar voor anderen zou dit inderdaad nog best eens nuttig kunnen zijn ;)
 

Terug
Bovenaan