Hoeveel killi's in 60 liter water?


remcovoortman

Well-known member
Lid geworden
23 augustus 2014
Berichten
543
Leeftijd
23
Locatie
Achterhoek
Hoi,

Ik heb nu 3 Aphyosemion australe in de 60liter bak zitten, maar dit lijkt zo leeg dus wil ik er meerdere soorten in doen:
Aphyosemion Gardneri albino :D
nothobranchius rachovii :D
Aphyosemion Gardneri wildkleur halfwas :D
Hoop dat dit kan,

Groetjes Remco
 
Gardneri en australe combineren wordt knokken kregen wij te horen. Niet doen dus.
 
Ik heb daar mijn twijfels bij, maar wacht eens af wat iemand als Jeffrey, Panchax, Zeebars of John zegt.

~ Ivo
 
Zou er eerst wat plantjes en een bodem in doen. Is de bak gelijk al minder leeg.

Groetjes John.
 
Ik zou ook geen combi van de genoemde nemen want dat is hier ook ge�indigd in knokken.
we hebben nu de Gardneri in de meter bak en de mannen vooral kunnen erg fel zijn naar andere vissen toe.
Ik zou alleen de Australe in dit geval nemen en evt combineren met bijvoorbeeld de Panda.
 
Wat dacht je van een groepje pseudepiplatys annulatus en een schooltje Aplocheilichthys normani. Dat kan sowieso bij je Aphyosemion australe's
 
remcovoortman zei:
Hoi,

Ik heb nu 3 Aphyosemion australe in de 60liter bak zitten, maar dit lijkt zo leeg dus wil ik er meerdere soorten in doen:
Aphyosemion Gardneri albino :D
nothobranchius rachovii :D
Aphyosemion Gardneri wildkleur halfwas :D
Hoop dat dit kan,

Groetjes Remco

Nooit meerdere vormen van een soort combineren, dan krijg je ongewenste kruisingen. Overigens is de gardneri een stuk pittiger dan de australe en zal deze het onderspit delven. Ik ben ook niet voor de combi annuele en niet-annuele vissen. Als je echt wil kweken kan je beter de jongen op laten groeien tot een kweekgroepje. Als je een killi gezelschapsbak wil kan je de combi van Corydoras nemen of iets soortgelijks.
 

Terug
Bovenaan