Wat is er nieuw

Hoeveel voeding in aquarium?

Simon21

Member
Lid geworden
1 mei 2024
Berichten
11
Leeftijd
24
Hoi,
ik heb sinds kort 5 Chinese danio's (goud) in mijn 40 liter aquarium. Maar ik weet niet zo goed hoe en hoeveel ik ze moet voeden. Ik heb nu algentabletjes die ik een beetje vermaal en toevoeg, mijn vissen lijken dit goed te eten. Maar ik weet niet zo goed of dat een mooie complete voeding kan zijn voor mijn vissen??
En ben ook een beetje aan het zoeken naar de juiste hoeveelheid. Mijn vissen eten het voer vaak heel snel op, maar ze zijn in de paar dagen dat ik ze heb ook heel erg gegroeid.
 
Vaak adviseert men dacht ik 2 oogbolletjes per vis. Ze moeten het wel in enkele minuten kunnen opeten.
 
een oogbolletje? ik stel mij daar dan een oogbal bij voor, maar dat zou toch wat veel zijn voor een danio zijn, 2 ballen voer van 3cm doorsnee 🙂 dus je zal wel iets anders bedoelen dan?
 
Wat ik persoonlijk ook een gemakkelijke manier vindt is het granulaat van JBL in een potje met clicksysteem.
 
een oogbolletje? ik stel mij daar dan een oogbal bij voor, maar dat zou toch wat veel zijn voor een danio zijn, 2 ballen voer van 3cm doorsnee 🙂 dus je zal wel iets anders bedoelen dan?
Ja ik doelde natuurlijk op het oog van de betreffende vis 😉
 
Ja ik doelde natuurlijk op het oog van de betreffende vis 😉
Aha, op die manier 🤣 Ok die maataanduiding had ik nog niet eerder gehoord.

Je weet maar nooit nu Halloween in aantocht is, wat bloeddoorlopen oogballen in de bak.😛👁️
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan