Hoeveel watt neem ik?

Ah op die manier,zou mooi zijn dat het gelijk blijft voor je maar geen idee hoe zakelijk de andere partij is natuurlijk! ;)
8 keer 54 watt een uur of 8 per dag laten branden kom je zo richting de 300 euro per jaar.
 
Ah op die manier,zou mooi zijn dat het gelijk blijft voor je maar geen idee hoe zakelijk de andere partij is natuurlijk! ;)
8 keer 54 watt een uur of 8 per dag laten branden kom je zo richting de 300 euro per jaar.

Ik ga de 6 buizen nemen, maar dat zal dus nog altijd neerkomen op een 250 op een jaar.
Bedankt om het even te melden want zo een dingen zie je snel boven het hoofd.
Ik ga het gewoon nog even gaan nachecken of het wel klopt dan ;) . Maar waarschijnlijk zal het dan deze belichting worden.
 
Naja Opzich €250p/j is €21p/m ongeveer.
Valt best mee, zolang je het kan missen..

Ik heb om ellende met de energie maatschappij het maand bedrag al flink verhoogd op voorhand.
 
Naja Opzich €250p/j is €21p/m ongeveer.
Valt best mee, zolang je het kan missen..

Ik heb om ellende met de energie maatschappij het maand bedrag al flink verhoogd op voorhand.

Ik vind het ook wel meevallen. Maar ja , op lange termijn kan led wel goedkoper zijn als je het zo bekijkt .
 
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ja , op lange termijn kan led wel goedkoper zijn als je het zo bekijkt .
Hangt van je led af..
maar de grotere spelers gaan al over de 120lm/w waarmee je efficiëntie richting een verdubbeling gaat ten opzichte van tl
 
Hangt van je led af..
maar de grotere spelers gaan al over de 120lm/w waarmee je efficiëntie richting een verdubbeling gaat ten opzichte van tl
Kan ik geloven , de buizen hebben tussen de 70 en 80 lm/w .
 
Terug
Bovenaan