Hoeveelheid reclame storend?


Eco Creations

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2018
Berichten
845
Leeftijd
35
Locatie
Heerlen
Nu ik dit forum wat vaker bezoek via mijn telefoon i.p.v. computer valt het mij pas op hoeveel reclame er op de website staat.

Een banner bovenaan en onderaan de pagina helemaal prima. Maar de hoeveelheid reclame blokjes die ik tussen reacties in een topic voorgeschoteld krijg is best storend, tevens duurt het langer voordat de pagina is geladen.

Nu kan je ervoor kiezen om dit jaarlijks af te kopen voor 25 euro, maar dat vind ik ook niet helemaal netjes, zijn het immers niet de vele gebruikers hier die niet alleen informatie vragen, maar vooral ook aanleveren.

Zie ik dit verkeerd? Of zijn er meer gebruikers die zich hier aan storen?

P.s. voor de duidelijkheid, dit bericht is geenzins een aanval richting beheer, ik begrijp heel goed dat er inkomsten nodig zijn om het forum draaiende te houden. Maar ik kan me ook voorstellen dat de huidige hoeveelheid een afknapper is voor veel gebruikers.
 
Ik zal dit aan de eigenaar doorgeven maar ik weet dat hij zo min mogelijk reclame in beeld laat komen maar als niet donateur zul je altijd reclame zien.
 
Gewoon een adblocker op je browser installeren, heb je nergens last van
 
Ik krijg altijd prachtige vrouwen van datingsites te zien als ik op het forum scroll.
Maar nu je dit opmerkt , dan zou ik wel nieuwsgierig worden naar de andere kant toe.
Want ik heb wel ingevuld me geslacht waar het ook voor nodig was.
 
Is dat dan evt niet leuk voor in de babbelbox.
Aquadating.
Verplicht veld , de schoonste en aantrekkelijkste aquariumsituaties uit het leven.
Kan zijn dat je ervoor de eerste kus was uitgedeeld
 
Maar dan laat ik me beter als donateur hoor, is dat dan wel echt zo, dat er geen reclame meerinkomt .25 wil ik heus wel voor over hebben
 
Ja toch, ik denk niet dat de jongere meelezertjes op dat soort ads zit te wachten.
Of ben ik vergeten om na het inschrijven op dit forum een daarvoor verkomend filtermenu aantevinken, dan heb ik dat stukje gemist.
Alle soorten reclames komen er voorbij.
 
Ik zal dit aan de eigenaar doorgeven maar ik weet dat hij zo min mogelijk reclame in beeld laat komen maar als niet donateur zul je altijd reclame zien.
Betekend dit dan dat je ook als donateur nog steeds geselecteerde reclame zult ontvangen of is het dan schoon?
 
Zover ik weet zie je dan geen reclame meer als donateur en je steunt er het forum mee.
 
Staat er ook te lezen overigens:

Word jaardonateur voor slechts 25 euro! En krijg de beschikking over alle mogelijkheden en resources (documentatie, software etc.). Tevens ziet u geen enkele reclame meer! U wordt zo doorgestuurd naar PayPal, u kunt met uw bestaande PayPal rekening betalen of U kunt het jaarbedrag ook overmaken op rekening nummer: NL90INGB0006263339 o.n.v M.J. Broekema. Vermeld hierbij emailadres zoals u dat op het forum gebruikt.
 
Het is niet dat ik het niet kan betalen, maar ik vind dat nogal een bedrag "maar 25 euro". En dat vraag je dan aan de mensen die er mede voor zorgen dat het forum ook actief blijft.

Het forum is voor mij een plaats van gezellig over de hobby praten/discussiëren, ervaringen en kennis delen.
Maar om daar nu een 'abbonnement' voor af te sluiten of dus per pagina een stuk of 10 reclame banners tegen te komen. Dan is voor mij de pret er snel vanaf.

Mocht iemand denken, 'zoek dan een ander forum zeur' begrijp ik, echter vraag ik me dus af of ik de enige ben die hier moeite mee heeft?
 
Ja daar ben je vrij in Niels maar goed 2,00 per maand zeg maar is natuurlijk niet veel geld als je dat met andere abonnementen vergelijkt en je steunt er het forum mee en dan ben je ook nogeens vrij van reclame. Maar het is vrijblijvend natuurlijk en iedereen mag daar het zijne van denken hoor.
Destijds heeft de eigenaar eens wat gepost mbt de kosten en dan is dat toch een flink bedrag per jaar dus dan zijn inkomsten onontbeerlijk.
 
Staat er ook te lezen overigens:

Word jaardonateur voor slechts 25 euro! En krijg de beschikking over alle mogelijkheden en resources (documentatie, software etc.). Tevens ziet u geen enkele reclame meer! U wordt zo doorgestuurd naar PayPal, u kunt met uw bestaande PayPal rekening betalen of U kunt het jaarbedrag ook overmaken op rekening nummer: NL90INGB0006263339 o.n.v M.J. Broekema. Vermeld hierbij emailadres zoals u dat op het forum gebruikt.
Ik heb het net gedaan mijn buurman kan dat goed online en ik dus niet.
Ga ik een bericht uit het forum krijgen voorte weten die reclames inderdaad wel voor mij uiteindelijk door habbekrats uitdeweg gaan gaan.
 
26 27 etc kon ook lang leve het www.
Maar ik moet weleerst ff weten wat ervoor terug gegeven gaat worden. Lets go for it.
 
Ik heb een déja vu....
 
Dan zal je dromen werkelijkheid worden
 
Ik heb het net gedaan mijn buurman kan dat goed online en ik dus niet.
Ga ik een bericht uit het forum krijgen voorte weten die reclames inderdaad wel voor mij uiteindelijk door habbekrats uitdeweg gaan gaan.
Top en de eigenaar zal dat zsm regelen verder.
 
En ik ga morgen een 60x30 aanvangen met er een juweel van een aquariumqueeste mee op te starten. Erg ben ik maar volwerwachting klopt me hart
 

Terug
Bovenaan