Hoge kwaliteit garnalen kopen?


E

Emely

Guest
Hoi allemaal!

Ben net nieuw op het forum en heb eigenlijk meteen een vraagje!
Ik wil voor een aquarium dat ik aan het indraaien ben graag twee soorten garnalen kopen, namelijk Green Jade en Blue Tigers.

Nu heb ik deze beide soorten gezien bij "Rendo-shrimp" uit Duitsland, maar de reviews waren niet bijzonder goed voor deze webshop..

Ik hoop dat jullie misschien een goede webshop kennen waar ik deze garnalen kan kopen, of misschien een andere mening hebben over Rendo Shrimp. Want ik weet niet meer waar ik moet zoeken en google helpt niet echt meer, haha.

Alvast bedankt!
 
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Rendo behalve dat communiceren lastig gaat. Heevis heeft de Blue Jade ook verkocht en anders eens zoeken via Google;)
 
Ik had inderdaad al gekeken naar chrisgarnalen shop, maar het lijkt erop dat hij geen foto's gebruikt van zijn eigen garnalen. Wanneer je zijn foto's opzoekt op google zie je dat die overal terug lijken te komen, voornamelijk op grotere websites.
Shrimp paradise en aquafizz hebben helaas niet de soorten die ik zoek, maar bedankt voor het meedenken!
 
Ja dat kan best kloppen hoor. Ik denk dat hij meer de makkelijk soorten zelf kweekt.
 

Terug
Bovenaan