Hoi allemaal :)


Maapje

Well-known member
Lid geworden
10 oktober 2023
Berichten
262
Leeftijd
33
Hoi allemaal,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Mabel, 32 jaar oud. Enthousiast aquarium liefhebber en vooral richting de getinte (blackwater-achtig) inrichtingen met veel botanische en natuurlijke materialen. Als kind en tiener altijd aquariums gehad. Sinds twee jaar weer opnieuw begonnen met nano bakjes, 45 cm en een cube 30 cm. Vond de bettas altijd heel leuk, maar na niet zoveel geluk gehad te hebben met ze de laatste tijd komt er geen nieuwe. De cube is daarom leeg gehaald.
De 45 cm ben ik erg blij mee kwa inrichting en zitten leuke bewoners in, honing gourami, corydoras habrosus, zebraslak en japonica garnalen.
Maar wat nog leuker is dat ik onlangs een tweedehands 1.20 M (360 L) aquarium heb gekocht! Dus een nieuw project waar ik me helemaal op kan uitleven met een Zuid-Amerikaanse stijl. Ik hoop hier veel te leren en wat (technische) vragen etc te kunnen stellen, en misschien kan ik anderen nog eens helpen met mijn (beperkte) kennis..
Hierbij wat foto’s van de 45 cm en de bak in wording, al mooi hout gescoord :)
IMG_5491.jpeg
IMG_5642.jpeg
IMG_5649.jpeg
IMG_5691.jpeg
IMG_5531.jpeg
 
Welkom! Beloofd veel moois zo te zien 😁 zal de druk even om hoog gooien! 😂
 
Hoi @Maapje - Mabel.

Veel plezier en succes met je nieuwe aquarium. Een nieuwe uitdaging om die leuk in te richten, prachtig hout heb je al inmiddels.

Een kleine tip wil ik je alvast geven.
Ik zou een fotoalbum topic starten om zo alle stapjes die je maakt vast te leggen. Dat zal zich ontwikkelen als een waar dagboek.
 

Terug
Bovenaan