A
A.Slak
Guest
Tijd voor een eigen topic waar ik mijn foto's kan plaatsen en mijn updates. De bak zelf is een SF Home 60, met daarin microdevario kubotai, otocinclus en blue dream garnalen (in verschillende gradaties). Er zit een ADA bodem in, de bijbehorende filter en een Eheim heater. Daarnaast een aantal planten waaronder:
Anubias (nana, nana petite en nog een ander soort Anubias)
Mossen (spiky, christmas)
Ciperus Helferi
Bucephelandria (green wavy)
Javamos (trident)
Hydrocotyle leucocephala
en op de voorgrond de monte carlo
Onder in het compartiment van de filter zit nog extra filtermateriaal (keramisch)
Ik voeg goedkope CO2 toe (simpel busje, doet niet veel), profito, green brighty special K, sporadisch (nu in geval van wat baardalg) Carbo.
Voor de garnalen zitten er mineralenstenen in en voeg ik wat extra mineralen toe aan het water tijdens de wissel. (vanwege de bodem is het water net iets zachter).
Ik heb op dit moment nog geen foto's, maar zal er binnenkort wat maken. Ik heb net een nieuwe Led spot binnen voor in de avond: de Fluval Prism 3 watt spotlight. De standaard verlichting draait van 14:00 uur tot 21:30 De spot staat op dit moment van 10:00 uur tot 14:00 uur en van 21:30 tot 23:00 uur.
Anubias (nana, nana petite en nog een ander soort Anubias)
Mossen (spiky, christmas)
Ciperus Helferi
Bucephelandria (green wavy)
Javamos (trident)
Hydrocotyle leucocephala
en op de voorgrond de monte carlo
Onder in het compartiment van de filter zit nog extra filtermateriaal (keramisch)
Ik voeg goedkope CO2 toe (simpel busje, doet niet veel), profito, green brighty special K, sporadisch (nu in geval van wat baardalg) Carbo.
Voor de garnalen zitten er mineralenstenen in en voeg ik wat extra mineralen toe aan het water tijdens de wissel. (vanwege de bodem is het water net iets zachter).
Ik heb op dit moment nog geen foto's, maar zal er binnenkort wat maken. Ik heb net een nieuwe Led spot binnen voor in de avond: de Fluval Prism 3 watt spotlight. De standaard verlichting draait van 14:00 uur tot 21:30 De spot staat op dit moment van 10:00 uur tot 14:00 uur en van 21:30 tot 23:00 uur.