AlexT
Well-known member
Binnenkort komt er in de woonkamer een nieuw aquarium voor mijn schildpad die gezelschap heeft van guppen, platy’s en molly’s.
Ik heb uit oude en andere projecten nog kienhout over die ik wil gaan gebruiken in de bak.
Nu heb ik 1 stuk kienhout die 2 zaagkanten heeft daarop zou ik graag kleinere stukjes kienhout willen plakken en die daarna bekleden met mos.
Wat voor lijm kan ik daarvoor het beste gebruiken?
Ik heb de volgende lijmen al in huis;
- plantfix
- aquarium kit
- seconde lijm, die je kan gebruiken om mossen mee vast te zetten.
Daarnaast komt er een hoop dragon stone in om de planten op vast te zetten maar wil ook wat dragon stone aan elkaar lijmen als ik niet een mooi groot stuk van +/- 25cm kan vinden, wat voor lijm kan ik daarbij het beste gebruiken?
Ik heb uit oude en andere projecten nog kienhout over die ik wil gaan gebruiken in de bak.
Nu heb ik 1 stuk kienhout die 2 zaagkanten heeft daarop zou ik graag kleinere stukjes kienhout willen plakken en die daarna bekleden met mos.
Wat voor lijm kan ik daarvoor het beste gebruiken?
Ik heb de volgende lijmen al in huis;
- plantfix
- aquarium kit
- seconde lijm, die je kan gebruiken om mossen mee vast te zetten.
Daarnaast komt er een hoop dragon stone in om de planten op vast te zetten maar wil ook wat dragon stone aan elkaar lijmen als ik niet een mooi groot stuk van +/- 25cm kan vinden, wat voor lijm kan ik daarbij het beste gebruiken?