Hout Hans osendarp


Joey Visser

Member
Lid geworden
14 december 2023
Berichten
5
Leeftijd
19
Hoi allemaal,
Ik heb in 2018 een hele hoop hout gekocht bij hans osendarp, dit beviel me heel erg en heb het hout nogsteeds. Nu ben ik opzoek naar nieuw hout en zou ik dit weer graag bij hem bestellen. Nu is mijn vraag:
Weet iemand of hij nog actief is?
En ongeacht of hij nog actief is of niet, heeft iemand contact info van hem? Ik heb alleen z’n e-mail van 2018 kunnen vinden maar hierop krijg ik geen reactie. Dus misschien een nieuwe e-mail of telefoon nummer.

Ik hoor graag van jullie!
Joey Visser
 
Via internet kan ik dit vinden:

Mijn email is hans osendarp apestaartje gmail . com Dit zo geschreven ivm spam.
 
Bedankt voor je reactie,
Ja klopt, deze e-mail gebruikte hij ook in 2018. Maar krijg hier nu geen reactie meer op. Hoop dat hier iemand is die hem wellicht persoonlijk kent en zijn nummer/nieuwe e-mail heeft.
 
Ik heb even gekeken op de site vd AV Hoogezand Sappermeer, kan er niets over vinden.
je zou er een mailtje aan kunnen wagen naar info@aquariahs.nl. Misschien kunnen zij je nog wel info geven of Hans hier nog wel mee bezig is. Ik heb hem ene paar jar geleden ook wel eens gemailt. Maar door regels en omstandigheden kwam hij niet veel meer in het Duitse veengebied om hout te halen.
 
Bedankt voor dat mailadress, zal zeker even een mailtje uitzenden. Ja klopt, zoiets las ik ook ergens maar dat had toen volgens mij meer met Corona regels te maken. Dus dat zal nu niet meer van toepassing zijn neem ik aan. Maar toch bedankt voor je berichtje!
 

Terug
Bovenaan