Hout


GynnadVis

Well-known member
Lid geworden
8 september 2012
Berichten
747
Wat zou je voor deze stukken hout kunnen krijgen/geven op de 2e handsemarkt?

full
 
Misschien E30 a 40,-
 
Meestal is het wat ‘de gek’ ervoor geeft. Denk dat het met €25,- wel klaar is .
 
Tegels zijn 30x30cm trouwens om even een indicatie te geven van hoe 'groot' het hout is.

Had er een bieding op gedaan en was benieuwd wat het eigenlijk ongeveer waard zou moeten zijn.
 
Ik denk ook rond de 25 euro maar ja het zijn erg veel stukjes en vaak heeft men weer niet zoveel nodig.
 
Wel grappig dat de prijzen van 25 euro tot zelfs 100 euro gaan, de waarheid zal wellicht in het midden liggen. Ik vraag mij eigenlijk vooral af wat de slagtanden waard zijn, zie die eigenlijk nooit in de winkel liggen. Heb ze wel eens op Vivarium gekocht, en daar waren ze toen 5 voor 5 euro of 5 voor 10 euro fzo?
 
Oog naar mijn idee als heel veel losse stukjes van niks... kan je uiteraard wel wat van maken als je er zoveel hebt!

maar meer dan 30euro zou ik er niet voor over hebben op mp.
 
Thanks allen - ik was zelf niet degene die het verkocht maar juist opzoek was. Had al 30 euro geboden en was zelfs naar 40 euro gegaan maar dat vond ik zelf wel meer dan genoeg, het is inmiddels naar een andere koper gegaan.
 
Ja nou dat vindt ik prijzig maar goed als je nieuw moet kopen betaal je veel meer maar ja het is natuurlijk wel MP.
 
Via mp verkopen is ook een beetje gunnen, ik vraag nooit veel voor wat ik verkoop, maximaal helft winkelprijzen.
Hout neemt niet in waarde af, word zelfs alleen maar duurder, ivm vervoersprijzen containers die momenteel erg hoog liggen. Als ik via marktplaats verkoop wil ik er zsm van af en ben ik alleen maar blij als ik iemand anders er gelukkig mee kan maken die er weer jaren plezier van kan hebben. Voor rond de 50eur zou je een mooi koopje hebben gehad.
 

Terug
Bovenaan