Wat is er nieuw

Houten vloer en aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Han-Cla
  • Startdatum Startdatum
H

Han-Cla

Guest
Ik ben aan het sparen voor een grotere bak. Dit zal er 1 worden van 1 meter, breder past niet.
Alleen heb ik een houten vloer. De bak komt wel tegen een draagmuur met de korte kant en tegen een dwarse muur met de lange kant.
De balken lopen dan gelijk aan het aquarium.
Het is niet mogelijk om onder de vloer te komen. Daar is de woningbouw achter gekomen toen ik een rioleringsprobleen had.

Kan ik deze bek met meubel wel op mijn houten vloer plaatsen?

dat gaat prima lukken, mijn bak is 220 cm en staat zonder beweging ook op een houten vloer. Als er 10 personen op een vierkantemeter gaan staan zakken ze er ook niet door, hoewel met zijn 10en op een vierkante meter wel flink stapelen is 😉

Geloof niet dat een meterbakje problemen gaat geven. Veert de vloer als je door de kamer loopt?

caddyladdy zei:
dat gaat prima lukken, mijn bak is 220 cm en staat zonder beweging ook op een houten vloer. Als er 10 personen op een vierkantemeter gaan staan zakken ze er ook niet door, hoewel met zijn 10en op een vierkante meter wel flink stapelen is 😉
Haha. Dat bedoel ik maar 🙂

De vloer veert idd wel.
Mijn 60cm bak staat op een nepschouw en hierin zie je het water ook flink golven, bij veel beweging (een dansende dochter ofzo...)

Ik zou het zonde vinden dat het door de vloer heen gaat...

Kan geen kwaad bij een gewone houten vloer.

In mijn oude etagewoning staat mijn 150 cm op een oude houten vloer en ook niet tegen een steunmuur, omdat de kamerindeling veranderd is ....bij vullen (aantal jaar terug) wat gekraak en gesteun van de vloer..that's all.
Loop je langs de bak dan beweegt het wateroppervlak..haha..

Succes.

Han-Cla zei:
De vloer veert idd wel.
Mijn 60cm bak staat op een nepschouw en hierin zie je het water ook flink golven, bij veel beweging (een dansende dochter ofzo...)

Ik zou het zonde vinden dat het door de vloer heen gaat...

En ook hier dansende types in huis...hotseklots in de bak..

De balken lopen dan gelijk aan het aquarium.
Dusstaat hij alleen op het strijkbint.

Dat kan wel problemen geven, als het volgende bint buiten de bakmaat valt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan