Wat is er nieuw

Hulp bij het kiezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mea vota
  • Startdatum Startdatum
M

Mea vota

Guest
Hoi ik heb sinds een jaar klein aquarium maar wil nu echt een mooi aquarium.

Ik kan jammer genoeg niet groter dan een meter bak, er zijn 3 bakken die ik wel mooi vind namelijk

Ferpast dubai 100
Juwel rio 180
Trofis colisa 1000

Welke zou jij kiezen en waarom, en ik wil er de jbl 901e buiten filter bij nemen is dit voldoende voor een meter bak of is een ander beter

Ik ben zeer nieuwschierig naar jullie reacties alvast bedankt voor jullie reacties

Bedankt voor je reactie met jullie ervaring is een jbl e901 genoeg voor een meterbak

Mvg remco

:petjeaf:

Ik denk idd dat ik voor de trofis ga ik ga binnen kort we eerst nog ff de bak live bekijken. Nu horde 1 is genomen ga ik me bedenken wat ik verder wil word het een gezelschaps bak zuid amerika of een azie op naar de bieb en lezen maar.

De Trofis is inderdaad een mooie bak. Door zijn hoogte is hij interessant omdat er meer liters in gaan. Qua verlichting heb ik geen idee hoe dat zit. Er zal wel t5 verlichting inzitten zoals de meeste nieuwe bakken tegenwoordig.

Ikzelf heb een Dubai (120). Ik ben hier erg over te spreken en is prachtig afgewerkt. Er zit zelfs een tijdklok ge�ntegreerd tbv de verlichting (t5). Er zit een binnenfilter bij maar deze wordt los meegeleverd. Deze is erg groot in neemt teveel liters in beslag. Ook heb ik veel negatieve ervaringen gelezen over dit filter. Ik jou geval is dit niet belangrijk omdat je al een buitenfilter hebt. De Jbl e901 heeft ruim voldoende capaciteit voor een meterbak. Ik heb hem zelf ook draaien op mijn Dubai 120. Welliswaar geholpen door een extern Eheim filter.

Succes met de aankoop!

Mvg Robin

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan