Lavasalt
New member
- Lid geworden
- 23 september 2026
- Leeftijd
- 34
Hallo allemaal!
Ik zou graag wat advies willen bij mijn aquarium.
Ik heb net een nieuwe gekocht 60Lx30Bx34H (58L) met bovenop een afsluitende deksel.
Het is jaren geleden dat ik vissen heb gehouden en ik wil het graag goed doen voor die beestjes, dus ik neem mijn tijd bij het opzetten ervan.
Graag wil ik advies over de grote van mijn tank en het visbestandje wat ik het liefste wil maar dat er niet een te groot bestandje inzit en ze allemaal gelukkig kunnen zijn.
Ik had het volgende in mijn hoofd:
10 chilli rasborah
8 galaxy danio
10-15 blauwe garnalen
1 rode renslak
1 luikslak
1 geweislak
is het teveel en moet ik keuzes maken, is dit perfect niks meer aan doen of kan er eventueel nog extra bij?
alvast bedankt en ik hoor het graag!
Ik zou graag wat advies willen bij mijn aquarium.
Ik heb net een nieuwe gekocht 60Lx30Bx34H (58L) met bovenop een afsluitende deksel.
Het is jaren geleden dat ik vissen heb gehouden en ik wil het graag goed doen voor die beestjes, dus ik neem mijn tijd bij het opzetten ervan.
Graag wil ik advies over de grote van mijn tank en het visbestandje wat ik het liefste wil maar dat er niet een te groot bestandje inzit en ze allemaal gelukkig kunnen zijn.
Ik had het volgende in mijn hoofd:
10 chilli rasborah
8 galaxy danio
10-15 blauwe garnalen
1 rode renslak
1 luikslak
1 geweislak
is het teveel en moet ik keuzes maken, is dit perfect niks meer aan doen of kan er eventueel nog extra bij?
alvast bedankt en ik hoor het graag!