B
Bram.linders10
Guest
Hallo,
Ik ben van plan in deze kleinen bak van zo'n 18 liter garnalen te gaan houden gewoon voor mezelf geen kweek of zo verder. Ik ben er benieuwd hoe ik dit het beste kan aanpakken, wat heb ik nog nodig of waar moet ik aan denken? Advies, tips & tricks zijn enorm welkom!
zelf heb ik dit dus al in elkaar gezet nog van ouden aquariums die ik heb gehad ooit. (er komt nog een sponsfilter in, of een Aquel mini pat + led lampje er boven)
Heb de volgende vragen:

AQAURIUM 18L
Ik ben van plan in deze kleinen bak van zo'n 18 liter garnalen te gaan houden gewoon voor mezelf geen kweek of zo verder. Ik ben er benieuwd hoe ik dit het beste kan aanpakken, wat heb ik nog nodig of waar moet ik aan denken? Advies, tips & tricks zijn enorm welkom!
zelf heb ik dit dus al in elkaar gezet nog van ouden aquariums die ik heb gehad ooit. (er komt nog een sponsfilter in, of een Aquel mini pat + led lampje er boven)
Heb de volgende vragen:
- kan ik beter zand gebruiken dan dit grind?
- hoeveel planten zal ik in de bak plaatsen om het optimaal voor garnalen te maken?
- kan ik gemakkelijk garnalen + guppen houden?
- houden de garnalen het eigenlijk extra schoon? dit is namelijk wel een reden van het nemen van garnalen. vond de rest vaan zo'n gedoe, er ontstond altijd een erg grote hoeveelheid algen etc..
- hebben de garnalen nog specifieke voeding etc. nodig?

AQAURIUM 18L