Hulp gevraagd bij Programmable Led Time Controller.


Eerst even de Formule 1 kijken, het belangrijkste is al goed nu, alleen de juiste tijden en sterkte per led nog instellen.
 
Eventueel kan je vast de stappen lezen welke op de verkorte uitleg staan welke ik je heb gestuurd, dan begrijp je de stappen vast.
 
Eventueel kan je vast de stappen lezen welke op de verkorte uitleg staan welke ik je heb gestuurd, dan begrijp je de stappen vast.
Is dat hetgeen je via PB hebt gestuurd gisteren ?
 
Ja, inderdaad.
 
Dit ?

zzzzLed time controller scan van Ton Hageraats..png
 
Dus als ik het geod begrijp beginnen we vanaf kanaal 4 en 5 dus 1&2&3 worden overgeslagen waar niets mee gedaan word.
 
Juist :thumbs: dat zijn voorbeelden waarin de stappen worden uitgelegd, stappen toevoegen of veranderen is altijd mogelijk.
 
Dat het begin van de opkomende zon aangaat om 11:30u is dat niet aan de late kant of is dat juist goed ?
 
Dus als ik het geod begrijp beginnen we vanaf kanaal 4 en 5 dus 1&2&3 worden overgeslagen waar niets mee gedaan word.
Kijk ook eens op dat andere papiertje (PDF) welke op stap 1 begint?
 
Ik bedoel de handleiding welke je Gisteren om 16:25 hebt gekregen, deze bestaat uit 2 bijlagen 1 grote en 1 kleine in de PB, dit is een voorbeeld welke stappen gevolgd worden, de juiste instelling welke jij wilt hebben doen we in het programma, alles is verder mogelijk en instelbaar.
 
Lampen kloppen Ton.

Rood op rood
blauw op blauw
groen op groen.
Dus zijn ze perfect aangesloten Marcel ? Vandaag is er iemand bij mij geweest en die zei dat de draden niet goed aangesloten zijn.
 
Het werkte toch of niet?
 
Kijk, zolang ik niet geheel kan overzien hoe alles loopt. En het brand.
Dan ga ik ervan uit dat het goed zit.

Er zijn veel complexe schakelingen te maken met een tc420.

Als ik hetzelf moet aansluiten zou ik het wellicht anders doen.

Maar als er iemand was bij jou, dan heeft deze het toch gelijk goed gemaakt voor je?
Want kennelijk had hij er verstand van.
 
Kijk, zolang ik niet geheel kan overzien hoe alles loopt. En het brand.
Dan ga ik ervan uit dat het goed zit.

Er zijn veel complexe schakelingen te maken met een tc420.

Als ik hetzelf moet aansluiten zou ik het wellicht anders doen.

Maar als er iemand was bij jou, dan heeft deze het toch gelijk goed gemaakt voor je?
Want kennelijk had hij er verstand van.
Nee hij had geen tijd,is trouwens maar even binnen en buiten geweest.
Wat moet ik nu als volgende beginnende stap uitvoeren Marcel zodat we verder kunnen gaan ?
 
De aansluiting hebben we al gezien en deze was volgens de foto's goed, dus geen probleem daarmee.
Ik heb vanavond nog visite dus ik zal hier niet zijn.
Als je durft kan je een bestaand programma b.v. amazons aan proberen te passen naar je eigen begintijd en eind tijd alsmede de totale daglicht tijd, dan kunnen we morgen even verder kijken en de fijn afstemming maken.
 
De aansluiting hebben we al gezien en deze was volgens de foto's goed, dus geen probleem daarmee.
Ik heb vanavond nog visite dus ik zal hier niet zijn.
Als je durft kan je een bestaand programma b.v. amazons aan proberen te passen naar je eigen begintijd en eind tijd alsmede de totale daglicht tijd, dan kunnen we morgen even verder kijken en de fijn afstemming maken.
Als ik weet hoe dat moet maar goed ik ga wel wat zoeken en proberen tot morgen Ton.
 
Klik even op stepno 2 dat is de begintijd van het licht, als je even goed kijkt wat er gebeurd kan je daar wel uitkomen, bovenin heb je de tijd en daaronder de % licht en de kleur, de onderste 2, 4 en 5 zijn voor de witte leds. De uiteindelijke eindtijd van het licht zit op stepno 22.
 
Hoever ben je nu gevorderd?
 
Heb me een pauzeke ingelast want werd wat te veel tja als je niet veel kent van programmeren dan is het een lastige klus en blijft het zoeken en proberen he.
Straks ga ik een poging wagen om de tijdsduur op schema te zetten aan de hand van het filmpje dat je me hebt gestuurd.
 

Terug
Bovenaan